maniek87gda 0 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Witam, jak wygląda a4 b5 z oryginalnym zawieszeniem, i z alufelgami 17"?? bo mam auto z niemiec i przód był bardzo nisko... nawet przy zerowej prędkości i przejechaniu przez "policjanta" poczułem to w podłodze... więc zakupiłem oryginalne zawieszenie póki co przód, i teraz stoi jak koza... czyli przykładowo przód jak w tym aucie http://img0.sprzedajemy.pl/540x405_audi-a-b-benzyna-gaz-602140.jpgczyli wysoko... i z czasem chce zakupić alufelgi 17" z profilem 55 do 65 zależy... i jak by takie auto wyglądało?? jakieś focie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Powiem Ci że to ogólnie słaby temat. Bez chociażby częściowego obniżenia większym kołem niewiele zdziałasz. Ja bym szedł chociaż w te 30-40 niżej, wtedy komfortu na pewno bardzo nie stracisz ale i na wyglądzie zyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek87gda 0 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Wiem, ale póki co robię powoli auto także jest też czas na przemyślenia itp myślałem też aby kupić gwint, ale te kręcenie aby uzyskać efekt który bym chciał to wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxim 1 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Na 17 i standardowym zawiasie auto będzie wyglądało ja allroad. Porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Na gwincie będziesz miał beton. Kup springi ok 30/30 lub 40/40 i zachowasz jeszcze trochę komfortu. Seria odpada całkowicie. Na tym się jeździć nie da. Przy 17 będzie pośmiewisko. No i profil 65 też sobie daruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek87gda 0 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Mesiah piszę właśnie przykładowo 55 lub 65 bo nie rozumiem za bardzo tego "profilu" bo niby 45 a całkiem inaczej balon wygląda bo zależy też od szerokości opony.. chyba... z czasem pomyślę nad obniżeniem auta poprzez sprężyny... na gwincie będę mieć beton? tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Gwint jest zawsze bardziej twardy niż zwykłe springi. A profil opony to procent jej szerokości. Możesz mieć większy profil przy bardzo wąskiej oponie. Standardowo masz 195/65/15 przy felgach 18 to już 225/40. Jeśli dasz oponę 245 to możesz dać profil 35, to zależy jaki rozmiar felgi i jaka jej szerokość. Ale najlepiej mieć odpowiednie opony, nie masz wtedy przekłamań licznika, wygląda dobrze i lepiej się prowadzi. Dasz opony wyższe od standardowych to będą balony a jak dasz mniejsze to będzie jeszcze bardziej twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Mesiah piszę właśnie przykładowo 55 lub 65 bo nie rozumiem za bardzo tego "profilu" bo niby 45 a całkiem inaczej balon wygląda bo zależy też od szerokości opony.. chyba... z czasem pomyślę nad obniżeniem auta poprzez sprężyny... na gwincie będę mieć beton? tzn? W Twoim przypadku polecam bez zbędnych tłumaczeń koło 17 z oponami 205/50. Szerokość felgi 7.5-8j i będzie bez naciągu. Zawias 45-50/40. Gdybyś szukał zawiasu używki pisz na pw. Edytowane 17 Maja 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Jak będzie wygladać 17' na 1BA? o tak : Jak zmieniałem springi zrobiłem przymiar na seryjnym zawiasie, masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Hehe przód na tym zdjęciu to nie seria nie strasz go U Ciebie z przodu to była wersja extreme allroad x2 Kurde tragicznie to wyglądało chyba tylko niebo widziałeś jak jechałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 2cm wyżej od serii także dużo by sie nie zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) No wygląda jakby było ze 3-4 Skasuj te zdjecie z dysku i zapomnij, ze auto Ci tak stało Edytowane 18 Maja 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Niee , to jest niezła pamiątka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek87gda 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Czyli jak mówił kolega Mesiah, lepiej wymienić sprężyny na 40/40 i powinno być ok? czy może lepiej przód 30 tył 40? Nike166 koszmarnie to wygląda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Już tak nie jest spokojnie zmien na 40/40 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalak_ 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 jak coś to przód 40, tył 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Kolega ma dziwne pomysły 30/40 to raczej śmieszne obniżenie. Albo 40/30 albo 40/40. Przy tym pierwszym d*pa trochę sterczy na pusto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się