asmaxx 0 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Witam, Dziś byłem obczaić "nowy" nabytek wujka, a dokładnie a4 b6 quattro w serii 238k przebiegu (niby z książeczkami). Teraz ma 245k prawie, ale wyszło: Chciałem zobaczyć różnicę między moimi 159koniami a serią więc pogoniłem z wujkiem jego auto. Wracając obwodnicą (ok 80-90km/h) jadąc na 5 chciałem wrzucić 6 i wskoczył bieg jakby 4 ( domyśliłem się po obrotach), to z powrotem na bieg 5 i wskoczył jakby bieg 3( domyśliłem się po obrotach). Gałka zmiany biegów złapała nagle mega luzy (lata jak szalona). Chcąc wbić bieg 2 czy 6 wchodzi 4. Jak chciałem 1,5 to wchodzi 3. Jadąc czy to na 3 czy na 4 biegu lewarek lata luźno w każdą stronę. Zjechaliśmy na najbliższą stację. Zgasiłem auto i zapaliłem, ale problem wiadomo nie zniknął. Z 6 biegów+wsteczny została 3 i 4. Oczywiście start z 3. Tel. do rodzinnego lakiernika/mechanika (bo to niedziela 19.30) czy można dojechać te 8km na działkę i co jest grane. Powiedział, że z tego co się orientuje, to zostały tylko zęby z 3 i 4 biegu, reszta musiała się sypnąć i że można się doturlać. Dodam tylko, że nie było żadnych stuków/szumów/biegi idealnie wchodziły. Podczas tego złapania luzu też nie było nic słychać. Jestem o tyle w średniej sytuacji bo to ja prowadziłem nie swoje auto i jestem niejako za to odpowiedzialny :/ Proszę Was kolejny raz o pomoc/diagnozę. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Może wybierak się sypnął a nie skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asmaxx 0 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Dzięki za odp, okazało się że problem leżał w cięgnach. Suma sumarum 100zł. Temat do zamknięcia. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timo_Taylor 0 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Mam ten sam problem w 6 biegowym Manuelu zmieniając bieg z 2 na 3 przy wciśniętym sprzęgle zazgrzytało i na wbitym chodzi lewarek jak na luzie, powiesz o które cięgna chodzi i czy da rady bez wyjmowania czołgania się pod autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się