piekarz Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Witam! Miałem audi a4 b5 1.9 TDI 90KM. Tankowałem tą droższą ropę+STP (od czasu do czasu) i miałem wtryski w takim stanie: http://vaglog.pl/log_197401.html W marcu sprzedałem audi bratu a on tankował najtańszą ropę i nic nie dolewał a wtryski są teraz w takim stanie: http://vaglog.pl/log_222039.html wniosek: po tankowaniu gorszej ropy korekcje się poprawiły Co o tym sądzicie?
lukaszooo Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 (edited) Przede wszystkim to nie rozumiesz co to są korekcje i z czym są one związane, wszyscy myslą ze im wieksza cyferka tym wtrysk jest w gorszym stanie...... nie chce mi sie tego pisac setny raz więc odsyłam do lektury, artykuł dotyczy pompo wtrysków ale opis grupy 13 jest taki sam dla silników VP http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-pompowtryskow-w-silniku-1-9tdi/ Według mnie są dwa wytłumaczenia róznicy korekcji, albo robiłeś logi na zimnym silniku i na dworze było zimno a drugie logi robiłes gdy temperatura na dworze była wyzsza i silnik był rozgrzany. Lub przez stosowanie uszlachetniacze wyczyściłeś nagar z cylindrów, bracki leje zwykłą gnojówkę nagar zebrał sie w odpowiednich miejscach i kompresja delikatnie sie polepszyła. Edited June 22, 2015 by lukaszooo
piekarz Posted June 22, 2015 Author Posted June 22, 2015 Dzięki Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now