Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwa błędy (Motor) - Pytanie


grax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W programie VAG+CAN Commander w UNIT - MOTOR gdy odczytuję DTCs mam takie dwa komunikaty:

1--05462

2--05174

Pomoże mi kto zdiagnozować czego dotyczą bo nie mogę znaleźć.

Dzięki!

--

5174 Wygląda na błąd - czujnik ciśnienia paliwa. Tak się zastanawiam czy ma to z tym powiązanie. Jak odpalę auto i jest na zimnym silniku to co chwilkę takie bardzo lekkie drgniecie w obrotach jest. Jak się rozgrzeję mniej, ale się zdarza też co chwilę.

To może być coś z tym? Gdzie ten czujnik jest aby go sprawdzić pod maską w którym miejscu.


Podpowie kto?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane przez grax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasowałeś te błędy? wracają?

Jak klikam, aby skasować to piszę, że interfejs nie odpowiada. Bez sensu. W innych modułach bez problemu działa.

Tylko moduł MOTOR nie działa po CAN tylko po UDS w VAG CAN Commander 3.6

Hmm nie wiem jak to zrobić teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inny kabel

Skasowanie błędów naprawi mi problem, że zacznie chodzić dobrze? No nie wiem :)

A może zrobić jakiś reset czujnika ciśnienia paliwa. Robił ktoś to?

Podpowiedzcie. Może da radę to jakoś zrobić bez dawania auta na warsztat.

Edytowane przez grax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiej diagnostyki pasuje inny kabel miec np. VCDS VAS

A podpowiesz który na allegro by pasował do Audi A4 B8 2009 rocznik, aby VCDS śmigał.

Sprawdziłem VCDSem całe auto i miałem dwa błędy w ENGINE:

5462 - Starter Control; Returned Message
P3053 00 [109] - 50 Short to Ground
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 182945 km
Date: 2015.04.27
Time: 16:33:24
5174 - Fuel Pressure Regulation
P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
---
Skasowałem je.
Pierwszy wraca cały czas, drugi na razie nie wrócił.
Auto pracuję dobrze, tylko czasem (bardziej na zimnym silniku) da się odczuć na biegu jałowym takie leciutkie drgnięcia w pracy silnika.
Na ciepłym praktycznie znika. Zastanawiam się czy ten drugi błąd nie ma z tym czegoś wspólnego. Na razie się nie pojawił. Zobaczę za kilka dni.
Jak myślicie od czego może być takie zachowanie podczas pracy auta.
Dodam, że jak się wsłucham w prace auta to nieraz słychać takie cyknięcia jakby coś przeskakiwało czy co.
Proszę o pomoc w tych kwestiach.

Załączam screeny pomiarów zaworów i ciśnienia paliwa

jhqpzqyn.jpg

Ciśnienie paliwa na biegu jałowym

czt7o8rx.jpg

Wciśniety gaz do 2400 obrótow na biegu jałowym (blokada).

dtv4zsqh.jpg

Zawory są ok.

Co Waszym zdaniem może powodować leciutkie drgnięcia na zimnym silniku na wolnych obrotach biegu jałowego.

Drgnięcia są co chwilkę w nierównych odstępach czasu. Różnie.

Co mogę jeszcze sprawdzić na VCDS aby znaleźć tego przyczynę?

Edytowane przez grax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...