azure Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Sporadycznie wywala mi błąd 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small Zapewne związany z czujnikiem siedzącym na wężu wyjściowym z chłodnicy. 1. Wymienię go bez spuszczania płynu czy raczej dla spokoju spuścić? 2. Jakiego rozmiaru oring na nim siedzi - kupiłbym i przy okazji zmienił 3. Jaki numer ma ten czujnik w 1.8T BEX (o to też pytałem w odpowiednim dziale)?
ancymonek77 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 06A919501 N 90316802 (o-ring; 19,6X3,65 )
azure Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Dziękuję za numerki! Edytowane 30 Czerwca 2015 przez azure
ganjaq Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Miałem identyczny błąd, spryskałem wtyczkę kontaktem bo była zaśniedziała i problem znikł 1
azure Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 U mnie wtyk idealny, ale spsikałem go i zobaczymy. Póki co od kilku dni bez błędu, chgw co będzie dalej... Z tego co czytałem jest to o tyle istotne, że po wywaleniu błędu może wiatrak od chłodnicy nie kręcić się...
ganjaq Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Z tym wiatrakiem to masz racje, ja ostatnio na światłach miałem taką sytuacje, że para mi spod maski poszła. Po powrocie do domu błąd 17698 a co do tego że popryskanie wtyczki coś dało to tylko na trzy dni, na obecną chwile błąd powrócił
azure Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 W tym tygodniu zmienię go u siebie - mam nadzieję, że to jego wina, a nie przekaźnika o którym na anglojęzycznych forach piszą... :-)
ganjaq Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Rozwiń o jaki przekaźnik chodzi, mało jest info na temat tego błędu
azure Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) Generalnie chodzi o przekaźnik nr 219 w skrzynce znajdującej się pod podszybiem. Czasami rdzewieje i wariuje. Póki co nie wiem jak odkręcić najgłębiej siedzącą śrubę obudowy skrzynki przekaźników, da radę bez zdejmowania podszybia? Zmieniłem czujnik, wykasowałem błąd. Zaczynam testowanie. Jak wywali znowu to spróbuję dobrać się do skrzynki... oby nie było takiej konieczności. 1500km za mną, błąd nie wraca i mam nadzieję, że nie wróci. Edytowane 8 Lipca 2015 przez azure
sambo Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Ostatnio u mnie pojawił sie ten błąd.. Ogólnie nie odczułem problemów z autem poza odpalaniem na ciepłym.. Na zimnym odpala od strzału ale na ciepłym już jest problem.. Czy może mieć to związek z tym czujnikiem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
azure Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Opublikowano 6 Maja 2016 Ostatnio u mnie pojawił sie ten błąd.. Ogólnie nie odczułem problemów z autem poza odpalaniem na ciepłym.. Na zimnym odpala od strzału ale na ciepłym już jest problem.. Czy może mieć to związek z tym czujnikiem? Ja takich objawów nie miałem. Jak dobrze pamiętam po wyrzuceniu błędu wiatrak na chłodnicy nie włączał się. Zmiana czujnika rozwiązała moje problemy.
sambo Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 U mnie wiatrak chodzi cały czas, a nie powinien..Problem jest z odpaleniem na ciepłym.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jaka temperaturę powinien mieć dolny waż od chłodnicy? Górne są gorące a dolny przy czujniku ciepły.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się