azure Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 Sporadycznie wywala mi błąd 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small Zapewne związany z czujnikiem siedzącym na wężu wyjściowym z chłodnicy. 1. Wymienię go bez spuszczania płynu czy raczej dla spokoju spuścić? 2. Jakiego rozmiaru oring na nim siedzi - kupiłbym i przy okazji zmienił 3. Jaki numer ma ten czujnik w 1.8T BEX (o to też pytałem w odpowiednim dziale)?
azure Posted June 30, 2015 Author Posted June 30, 2015 (edited) Dziękuję za numerki! Edited June 30, 2015 by azure
ganjaq Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Miałem identyczny błąd, spryskałem wtyczkę kontaktem bo była zaśniedziała i problem znikł 1
azure Posted June 30, 2015 Author Posted June 30, 2015 U mnie wtyk idealny, ale spsikałem go i zobaczymy. Póki co od kilku dni bez błędu, chgw co będzie dalej... Z tego co czytałem jest to o tyle istotne, że po wywaleniu błędu może wiatrak od chłodnicy nie kręcić się...
ganjaq Posted July 4, 2015 Posted July 4, 2015 Z tym wiatrakiem to masz racje, ja ostatnio na światłach miałem taką sytuacje, że para mi spod maski poszła. Po powrocie do domu błąd 17698 a co do tego że popryskanie wtyczki coś dało to tylko na trzy dni, na obecną chwile błąd powrócił
azure Posted July 4, 2015 Author Posted July 4, 2015 W tym tygodniu zmienię go u siebie - mam nadzieję, że to jego wina, a nie przekaźnika o którym na anglojęzycznych forach piszą... :-)
ganjaq Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Rozwiń o jaki przekaźnik chodzi, mało jest info na temat tego błędu
azure Posted July 18, 2015 Author Posted July 18, 2015 (edited) Generalnie chodzi o przekaźnik nr 219 w skrzynce znajdującej się pod podszybiem. Czasami rdzewieje i wariuje. Póki co nie wiem jak odkręcić najgłębiej siedzącą śrubę obudowy skrzynki przekaźników, da radę bez zdejmowania podszybia? Zmieniłem czujnik, wykasowałem błąd. Zaczynam testowanie. Jak wywali znowu to spróbuję dobrać się do skrzynki... oby nie było takiej konieczności. 1500km za mną, błąd nie wraca i mam nadzieję, że nie wróci. Edited July 8, 2015 by azure
sambo Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Ostatnio u mnie pojawił sie ten błąd.. Ogólnie nie odczułem problemów z autem poza odpalaniem na ciepłym.. Na zimnym odpala od strzału ale na ciepłym już jest problem.. Czy może mieć to związek z tym czujnikiem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
azure Posted May 6, 2016 Author Posted May 6, 2016 Ostatnio u mnie pojawił sie ten błąd.. Ogólnie nie odczułem problemów z autem poza odpalaniem na ciepłym.. Na zimnym odpala od strzału ale na ciepłym już jest problem.. Czy może mieć to związek z tym czujnikiem? Ja takich objawów nie miałem. Jak dobrze pamiętam po wyrzuceniu błędu wiatrak na chłodnicy nie włączał się. Zmiana czujnika rozwiązała moje problemy.
sambo Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 U mnie wiatrak chodzi cały czas, a nie powinien..Problem jest z odpaleniem na ciepłym.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jaka temperaturę powinien mieć dolny waż od chłodnicy? Górne są gorące a dolny przy czujniku ciepły.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now