toma86jg Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Mieliście kiedyś do czynienia z błędem 01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 obiawy są nastepujące : nie palą się żadne niepokojące kontrolki wszystko jest w porządku prócz falujących obrotów w zakresie 1300/1500 a przy zmianie biegów bardzo wysoko wkęcają sie obroty < wrażenie jest takie jak bym nie popuszczał sprzęgła a wciskał gaz do oporu > . Odpala normalnie, nie gaśnie. A i bardzo mocno daje spalinami coś tak jakby miał za bogatą mieszankę i jej nie spalał.
dawid_sc Posted July 29, 2015 Posted July 29, 2015 sprawdz czy wtryskiwacze nie leja i prace sond lambda
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now