Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mieliście kiedyś do czynienia z błędem 01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 obiawy są nastepujące : nie palą się żadne niepokojące kontrolki wszystko jest w porządku prócz falujących obrotów w zakresie 1300/1500 a przy zmianie biegów bardzo wysoko wkęcają sie obroty < wrażenie jest takie jak bym nie popuszczał sprzęgła a wciskał gaz do oporu > . Odpala normalnie, nie gaśnie. A i bardzo mocno daje spalinami coś tak jakby miał za bogatą mieszankę i jej nie spalał.

Posted

sprawdz czy wtryskiwacze nie leja i prace sond lambda

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...