-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O toma86jg
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Jelenia Góra
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
2.6 V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
309 wyświetleń profilu
Osiągnięcia toma86jg
0
Reputacja
-
A obszycie na nowo fotela kubelkowego czarnym materialem do audi a4 b5 przed liftem ?
-
Dzieki
-
Witam mam 20sto letnią b5 z 2.6v6 silnik abc. Znacie może Przyjaciele ile w tym modelu występowało sond lambda ? i Może polecicie jakieś produkty czy kupić oryginał dedykowany do audi a4b5 2.6v6 czy uniwersalną sonde która cenowo jest o połowe tańsza bo oryginał >300 a za uniwersalną >180.
-
peacenotwar tak ciągnie dalej po odpuszczeniu gazu
-
Panowie wymieniał ktoś z Was termostat w a4 b5 ?
-
Witam mam problem ze swoją A4B5 z 1995 roku z silnikiem benzynowym 2.6v6 150KM. Auto stało pod domem przez dwa tygodnie nie odpalane w ogóle, dzień przed odpaleniem auta zauważyłem że lampa na podsufitce się sama zapaliła ( nie mam pojęcia jakieś zwarcie czy coś ). Wsiadłem w auto odpaliłem i wyczułem nierówną prace silnika a głównym objawem są falujące obroty na biegu jałowym w zakresie 1300/1500 i taki nierówny dźwięk z wydechu i przy zmianie biegów na wyższy obroty skaczą mocno w górę i pedał gazu jest bardzo czuły gdzie wcześniej działał prawidłowo. Poza tym auto odpala jeździ nie gaśnie. Pomocy
-
Dzieki
-
Mieliście kiedyś do czynienia z błędem 01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 obiawy są nastepujące : nie palą się żadne niepokojące kontrolki wszystko jest w porządku prócz falujących obrotów w zakresie 1300/1500 a przy zmianie biegów bardzo wysoko wkęcają sie obroty < wrażenie jest takie jak bym nie popuszczał sprzęgła a wciskał gaz do oporu > . Odpala normalnie, nie gaśnie. A i bardzo mocno daje spalinami coś tak jakby miał za bogatą mieszankę i jej nie spalał.
-
Mieliście kiedyś do czynienia z błędem 01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 obiawy są nastepujące : nie palą się żadne niepokojące kontrolki wszystko jest w porządku prócz falujących obrotów w zakresie 1300/1500 a przy zmianie biegów bardzo wysoko wkęcają sie obroty < wrażenie jest takie jak bym nie popuszczał sprzęgła a wciskał gaz do oporu > . Odpala normalnie, nie gaśnie. A i bardzo mocno daje spalinami coś tak jakby miał za bogatą mieszankę i jej nie spalał.
-
Moze nocna jazda bez celu jg?
-
Moze jakiś spocik w JG wieczorem dzisiaj?
-
Jeszcze zastanawiam sie na przekładce
-
hejka. Czy można w jakiś sposób zwiększyć moc w wolnossaku o poj 2.6 ?
-
Witam i zapraszam wszystkich fanów Audi do nowej Grupy AudiFamiliaJeleniaGóra na Facebook-u. Będzie nam łatwiej organizować spoty gryle itp Grupa poświęcona właścicielom Audi i miłośnikom. https://www.facebook.com/groups/1642396152658368/ pozdrawiam toma86jg :v