Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falują obroty na biegu jałowym w zakresie 1300/1500.


toma86jg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoją A4B5 z 1995 roku z silnikiem benzynowym 2.6v6 150KM. Auto stało pod domem przez dwa tygodnie nie odpalane w ogóle, dzień przed odpaleniem auta zauważyłem że lampa na podsufitce się sama zapaliła ( nie mam pojęcia jakieś zwarcie czy coś ). Wsiadłem w auto odpaliłem i wyczułem nierówną prace silnika a głównym objawem są falujące obroty na biegu jałowym w zakresie 1300/1500 i taki nierówny dźwięk z wydechu i przy zmianie biegów na wyższy obroty skaczą mocno w górę i pedał gazu jest bardzo czuły gdzie wcześniej działał prawidłowo. Poza tym auto odpala jeździ nie gaśnie. Pomocy :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja puszczasz gaz nogą to samochód jeszcze ciągnie przez jakąś sekundę?

Generalnie zapraszam do tego wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/258903-cyrk-z-wolnymi-obrotami/
Rozpracowane tam zostało praktycznie wszystko związane z dziwną pracą silnika i skokami obrotów. Najprawdopodobniej nieszczelny kolektor dolotowy, pęknięte jakieś podciśnienie lub walnięte cewki zapłonowe.

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszą sprawą kolektor ssący zdjąć uszczelic bardzo dokładnie odmy wezyki sprawdzić ew. Wymienić będzie dobrze .

Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...