Skocz do zawartości

mokry_mtb

Pasjonat
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mokry_mtb

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mokry_mtb

1

Reputacja

  1. Była to moja wina przytrzasnąłem przewód od podświetlenia schowka przy jego montażu.
  2. Do zamknięcia przyczyna znaleziona
  3. Cześć wszystkim tak jak w tytule pali mi bezpiecznik numer 3 podświetlenie tunelu środkowego "oświetlenie, wycieraczki reflektorów" mam pytanie czy posiada ktoś schemat elektryczny abym sprawdził za co dokładnie odpowiada ten bezpiecznik bo muszę znaleźć winowajcę.
  4. Przepraszam ze odkopuje ale poleciała mi skrzynia właśnie DJS. Szukam ale nie mogę znaleźć, może ktoś się orentuje jaka inna będzie pasować
  5. mokry_mtb

    Skrzynia 2.6

    Cześć wszystkim szukam informacji o skrzyni.. Zastanawiam się nas przełożeniem napędu od innego silnika aby dostać 6 bieg. Ma ktoś tabele długości biegów skrzyń. Czy ktoś do V6 benzyny mocował skrzynie od 2.5 tdi? Czy lepiej temat odpuścić i poszukać tej co była. Na skrzyni mam oznaczeni DJS 31086 jakie inne skrzynie mogę stosować zamiennie?
  6. Siatka kupiona, będę wdzięczny za zdjęcia ułatwi mi to sprawę Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  7. Duży jest problem z mocowaniem elementów w podsufitce?
  8. Witam wiem że odgrzewam kotleta ale mam pytanie czy da się zamocować siatkę do samochodu który jej nie miał a jeżeli tak to co będzie potrzebne?
  9. mokry_mtb

    [Brak mocy od 4tys]

    Dobrze że problem rozwiązany Mam pytanie czy posiadasz może jakiś filmik jak to brzmi? Mam jeszcze pytanie jaki to był rodzaj tłumików, łuskowe?
  10. Cześć wszystkim Mam samochód z końcówki 1996 roku posiadał zbiorniczek 3.5 litra i pompkę razem z czujnikiem rezerwy płynu (niestety nie działała) Aktualnie udało mi się kupić zderzak ze spryskiwaczami, zbiorniczkiem, wtyczkami, czujnikiem i pompkami (przed lift). Dzisiaj postanowiłem zająć się montażem zderzaka i przeciąganiem przewodów, napotkałem niestety problem z czujnikiem. Wygląda na to że u mnie czujnik działał inaczej niż tu gdyż gdy dotknę masy fis wyświetla komunikat. Jest możliwość przerobienia układu lub zmiany czegoś vagiem aby działał poprawnie na czujniku https://www.google.pl/search?q=a4+b5+czujnik+p%C5%82ynu+spryskiwaczy&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiGqbqwk9XMAhXHdpoKHZRiDJ4Q_AUIBigB#imgrc=zOfOiW-xYrQOaM%3A
  11. Dzięki za odpowiedź czas poszukać przekaźnika
  12. Cześć mam szybkie pytanie, muszę poprowadzić instalacje do pompki od spryskiwaczy lamp i zastanawiam się jak to jest w oryginale? To znaczy jak działają spryskiwacze czy za każdym razem jak spryskujemy szybę z włączonymi lampami czy inaczej?
  13. Dziękuje Ci za wszelkie rady. Mam jeszcze pytanie oryginalnie są u mnie dwa katalizatory i zamiast nich zastosować jeden tłumik czy dwa?
  14. Też nie jestem fanem przelotu, samochodem robię około 15-20 tysięcy rocznie i dość istotna jest dla mnie cisza. Nie chce też robić czegoś na sztukę a później nie mieć dołu lub góry obrotów. Tak jak pisałem wcześniej muszę wymienić środkowy i końcowy i zastanawiam się co zrobić ze strumienicami. Nie jestem ekspertem jeżeli chodzi o wydech liczyłem że może ktoś robił podobny wydech i coś opisze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...