Skocz do zawartości

Mosiadz

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mosiadz

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    KWA

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mosiadz

0

Reputacja

  1. Dzieli koledzy za odzew. Załączam zdjęcie bloku pomiarowego 93 w której są zapamiętane ostatnie wartości. Sprawdziłem kompresję i na wszystkich cylindrach jest 6,5 bar polowa tego co bylo wiec wniosek jest prosty Rozrząd przestawiony Na szczęście nie doszło do kolizji tłoka z zaworami bo by nie było kompresji. Dla pewności sprawdziłem endodkopem powierzchnię tloka i nie nosi śladów kolizji
  2. Witam. Czy za pomocą VCDS Lite mogę sprawdzić czy przeskoczył rozrząd ? Na ta chwile nie mogę rozebrać samochodu zeby ustawić go na znaki. Samochód nie odpala Iskra jest (Sprawdzona na jednym cylindrze) Nie chce zapalić na plaku. S4 B5 AGB Znalazłem spis bloków pomiarowych i w bloku nr 94 jest coś o teście pozycji wałków. Czy ktos może mi wytłumaczyć czy idzie coś podziałac tym programem
  3. Tak. Były wadliwe, cały czas zapowietrzone. Krzywka walka naciskała na hydraulika a ten się poddawal i wytwarzal ciśnienie w układzie smarowania (ok 4 Bar) Przy pierwszym odpaleniu silnik wyrzucił przez turbine ok pół litra oleju. Po odpowietrzeniu hudraulikow ciśnienie się unormowalo do 2,4 Bara na wolnych obrotach. Pierwszy raz spotkalem się z taką sytuacją. A teraz najlepsze Klient kupił ten samochód za niecałe 6 tyś złotych i przyjdzie mu zapłacić ok 10 tysięcy za naprawę Sprzedawca zachwalal ten samochód ze igła itp a po rozebraniu silnika to tragedia.
  4. Witam. Problem rozwiązany. Wadliwe hydrauliki. Pozdrawiam
  5. Witam Potrzebuje waszej pomocy w ustaleniu maksymalnego cisnienia przy ktorym otwiera sie zawor w pompie oleju. Silnik po rozgrzaniu bardzo mocno kopci na kolor niebieski. Pomiar cisnienia przy 2000 obr/min wynosil 4 bary. Zawor w pompie oleju wykazywal opory w poruszaniu sie. Literatura podaje >2 /2000 (bar/r.p.m.) i chyba 0.8 bara na wolnych Po tej wstepnej diagnostyce zostala wymieniona pompa oleju Turbosprezarka oddana do naprawy i regeneracji. Naprawiony zawor w pompie oleju. Silnik dalej kopci. Po demontazu turbosprezarki manometr wpiety w przewod zasilajacy pokazuje 4 bary przy 2000 obr/min a spaliny sa suche. Oddama nie wykazuje przedmuchow Normalne slady oleju. Turbosprezarka oddana do sprawdzenia. Firma twierdzi ze jest szczelna Czy ktos z was orientuje sie jaka jest maksymalbe cisnienie w ukladzie smarowania ? Podejrzewam ze uszczelniacz po stronie cieplej przepuszcza cisnienienie oleju. Firma do ktirej zostala oddana turbosprezarka twierdzi ze testy wykazaly szczelnosc ukladu smarowania A moze ktos mial podobny przypadek i udalo mu sie go rozwiazac Bede wdzieczny za pomoc.
  6. Witam. Chciałbym się spotkać z osobą która jeździ samochodem z w/w motorem a najlepiej jak by to była S4 w budzie B5. Przymierzam się do założenia lpg do S4 B5 i chciałbym m.in.zerknąć na sposob montazu instalacji Mieszkam w powiecie Wadowickim i jeżeli jest ktoś z okolicy to proszę o kontakt Dziękuję
  7. Kolego zerknij sobie na olx.pl za ok.400 zł dostaniesz zaciski plus tarcze
  8. Witam. Założyłem ten temat żeby porozmawiać o różnych zagadnieniach związanych z silnikiem 2,7 V6 BiT. Czy do wymiany nastawnika wałka rozrządu w prawej głowicy (Siedząc za kierownicą) trzeba rozpiąć rozrząd ? Czy po zdjęciu i założeniu pokrywy zaworów będzie się lało z pod pokrywy jak to dość często bywa w silnikach V6 ?
  9. Założę inny ogólny temat odnośnie tego silnika żeby nie mącić w tym temacie. Dziękuję Tobie i koledze "Dev" za odpowiedzieć w temacie.
  10. Już mi poprawiłeś humor. Kolega ma rozebranych na części kilka silników V6 z samochodów którymi przyjechał do kraju. Więc jest szansa na założenie sprawnej używki. Dzwoniłem do ASO w mojej okolicy i cena rzeczywiście powala 2430 zł
  11. W pierwszych minutach pracy silnika (siedząc za kierownicą) z prawej głowicy od strony ściany grodziowej dochodzi do charakterystycznego dźwięku "luźnego łańcucha" Stąd moje przypuszczenie że kończy nastawnik wałka rozrządu. Jak ściągnę pokrywę zaworów to zdiagnozuje nastawnik ?
  12. Witam. Proszę o pomoc w ustaleniu czy nastawnik wałka rozrządu (078 109 088 E) jest montowany w innych silnikach niż 2,7 V6 ? Dziękuję za pomoc.
  13. Dzięki kolego za ta optymistyczna wiadomość
  14. .Aha... Tylko ASO ? Jeśli tak to jaka jego magiczna cena ?
  15. Nie mów że to kosztuje tyle samo co czujnik EGT w ASO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...