Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[Brak mocy od 4tys]


Buzka92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pozdrawiam wszystkich w nowym roku!!

Dla mnie zaczyna sie smutno bo moje a4 2.6 osłabło. Objawy sa nastepujace: auto do 4-4,5tys obrotów jedzie nie jest nazbyt mulaste, pózniej zaczyna sie tragedia, obrotomierz porusza sie ledwo do przodu, silnikiem widocznie dygocze, redukcja biegu jesli zmniejszy obroty ponizej 4tys pozwala jeszcze chwile przyspieszyc. Po próbie przekroczenia 4 tys obrotów, autem widocznie dygocze przez chwile. Na vagu brak błędów, ale po 4 tys zrywa komunikacje. Sprawdziłem poprawność ustawienia rozrzadu, rezystancje czujników, cewki oraz modułu zapłonu, wszystko w normie. Czy możliwe ze padł ECU? Co jeszcze sprawdzic? Dodam ze auto ma LPG, na obu paliwach bez różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oczywiste ze uklad zaplonowy, dolot i uklad wydechowy nalezy dokladnie sprawdzic, tylko juz skonczyly mi sie pomysly co dokladnie... Dolot 2 miechy temu uszczelniony, wyczyszczony, nowe podcisnienia, czujnik otwarcia przepustnicy skalibrowany, nowe swiece i kable. Wartosci czujnika polozenia walka rozrzadu, walu poprawne.

http://zapodaj.net/f440c8297e93f.jpg.html

Tu screen z biegu jałowego. Mówi wam cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla porównania u mnie tak to wygląda.auto 100% sprawne

[/url]">http://26xufbpf.png

wszystko wygląda podobnie poza ciśnieniem w kolektorze.może tu trzeba szukać

Edytowane przez michcio28810
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje michcio. Bardzo mi pomogles

to rozwiązałeś problem?

Edytowane przez michcio28810
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie bo pracuje w delegacji i na codzien auta noe mam przy sobie, ale przynajmniej wiem dzieki Tb jaki powonien byc odczyt z dobrego silnika;) W sobote zwale kolektor, przy okazji uszczelnoe magistrale olejowa, zrobie proby cisnienia, podmienie cewke i wtedy jesli nic sie noe zmieni zostanie zapchany wydech, badz jeden z 3 czujniko;)

Usterka zdiagnozowana i usunieta. Winowajca to zatkany katalizator...

Edytowane przez Buzka92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obydwa?i co, wyciąłeś?

Tylko jeden zatkany, a raczej rozsypał sie. Drugi czysciutki jak łza, ale oczywistym jest ze trzeba było wyciac dwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem rurę fi 60mm, ścianka 3mm dzięki temu w środku nie ma różnicy no i było łatwiej pospawać przymus Tigiem (robione na aucie), z tyłu wyczuwalny jest odrobinę większy ton, ale dużej różnicy nie ma ogólnie. Za to moc z dolnych partii jest jak dla mnie bardziej wyczuwalna, według mojego odczucia silnik jest elastyczniejszy. Ogólnie jestem przeciwny wycince katalizatorów bo są wliczone w pojemność układu wylotowego w silnikach wolnossących, i biorą udział w wykorzystywaniu zjawisk falowych, jednak tu jest zdecydowanie na +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne objawy 2,7biturbo dodatkowo gaśnie przy hamowaniu,Jutro biorę się za sprawdzenie katalizatorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdz pod auto gdy jest jeszcze zimne bo później trudno ocenic (rura bedzie siii). Dotknij rur zaraz za katalizatorem podczas pracy, jesli któras nagrzewa sie wolniej lub wogóle to masz jak na dłoni usterka układu wydechowego. Nie znam konstrukcji układu wydechowego 2.7 bi ale jesli dalej sa dwa oddzielne tłumiki sprawdz tez za nimi, bo mozliwe ze komory w wydechu sie rozleciały. Mój przyjaciel w A6 C5 2.7 równiez zmienia wydech bo zaczeło mulic... Usterka układu wydechowego objawia sie równiez zwiekszonym cisnieniem w układzie korbowym, u mnie juz wyrzucało odmy... Na kompie beda sie równiez rózniły odczyty z sond. Do tego mozliwe ze mimo braku nieszczelności podcisnienie nie bedzie sie zgadzało. U mnie gdy kat juz całkowicie sie zakleił map sensor pokazywał na jałowym zamiast ok 25% to 55%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógłbyś wrzucić jakiś filmik jak to chodzi bez katów.bo nie ukrywam też myślałem o ich wywaleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal katy, ja nie mam katów i w zasadzie mam tylko tłumik końcowy.

Zamiast katalizatoró mam po obu stronach 330mm tłumik przelotowy , zamiast środkowego mam to samo tylko 550mm długości i koniec seria.

Wynik 155KM i prawie 240Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal katy, ja nie mam katów i w zasadzie mam tylko tłumik końcowy.

Zamiast katalizatoró mam po obu stronach 330mm tłumik przelotowy , zamiast środkowego mam to samo tylko 550mm długości i koniec seria.

Wynik 155KM i prawie 240Nm.

to niezły wynik jak na 2.6.niutonów prawie tyle co 2.8.a nie jest za głośno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie jest. Jest tak akurat. Te tłumiki i końcowy go lekko wycisza. Robię dłuższe trasy i dla mnie jest przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że problem rozwiązany

No właśnie nie jest. Jest tak akurat. Te tłumiki i końcowy go lekko wycisza. Robię dłuższe trasy i dla mnie jest przyjemnie.

Mam pytanie czy posiadasz może jakiś filmik jak to brzmi?

Mam jeszcze pytanie jaki to był rodzaj tłumików, łuskowe?

Edytowane przez mokry_mtb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...