Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura silnika ARG (dziwne zachowania wskazowki)


wojteqwit

Rekomendowane odpowiedzi

nie zepsute, bardzo ujowej jakosci, spojrz na napinacze lancuch do naszych 1.8, to loteria, kupisz chinola za 500-600zl, moze potrzyma dzien, moze miesiac moze rok albo od razu bedzie spierdolony, kupisz ori wydasz siana - ale wiesz co masz, tak samo jest z wszystkim czujnikami itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam czujnik temperatury febi i jest ok tak że nie ma co się sugerować tym co piszą. Może po prostu masz zwarcie w instalacji? Dlikatne wystarczy żeby przekłamać czujnik temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam czujnik temperatury febi i jest ok tak że nie ma co się sugerować tym co piszą. Może po prostu masz zwarcie w instalacji? Dlikatne wystarczy żeby przekłamać czujnik temp.

wróc tam skąd przyszedłes, prosze, ma j**niety czujnik i tyle w temacie, zakup ori albo next febi i liczysz na to, że zadziała, tłumaczyłem już jakie febi robi napinacze do naszego 1.8, trzymaja dzien, miesiac albo rok, nie ma reguły , tak samo z wszystkim innym, szczegolnie elektronika...

Edytowane przez uszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a co myslicie o tym, żeby podmienic czujnik z identycznej Audiczki, gdzie wskaznik działa prawidłowo i zobaczyć, co będzie się działo? :) akurat mam taka możliwość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Podmieniony czujnik jest na 100 % dobry. Mój czujnik Febi trafił do auta szwagra i latał bez problemów. Jego sprawny i orginalny czujnik siedzial u mnie i sytuacja dalej ta sama! ...

Także wiemy, że na 99 % to nie jest czujnik. Jest w stanie ktoś mi pod powiedzieć?

Edytowane przez wojteqwit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamietam wiec zapytam czy wywala Ci blad czujnika g62 na kompa?

jedyne co na myśl mi przychodzi to uwalony termostat, sprawdz na kompie czy prawidlowo dziala jeśli nie to może byc grubsza sprawa z głowica jakieś mikropekniecie :mysli: , jesli sie myle to prosze poprawcie mnie

Edytowane przez uszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie, czy przełożyć od niege zegary i zobaczyć co pokaza. Nasze Audi są identyczne - ten sam rok, model, silnik. Pytanie, czy bez problemu podejda.

Błędu żadnego nie wywala. Mysle, że głowica, to lekka przesada. Powtarzane po raz kolejny, że wskazowka temperatury pokazuje 70 stopni na zamym zapłonie przed odpaleniem auta, które stało np. tydzień. Silnik jest zimny jak lod, a na wskaźniku 70 stopni. I potem o ta sama różnice jest odchyl od 90 stopni po rozgrzanie. Watpie, żeby mikropekniecie w głowicy miało taki obiaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może rzeczywiscie procesor w zegarach swiruje, jak nie masz innej teori to probuj, moze sie uda metoda prob i bledow ja tak walczylem u siebie z temperatura, z tym ze swirowala troche w inny sposob, ale u mnie winowajca byl g62

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienilem zegary od szwagra Audi. Nie wiem na ile się zgraly z moim autem, ale temperatura na zimnym była OK!! Oczywiście autko nie odpalilo, tak, żeby je rozgrzać i zobaczyc, co dzieje się na ciepłym silniku, bo immo nie chciało puścić, ale najważniejsze, że na zimnym pokazywało dobrze!!

Sadze, że z czujnikami, silnikiem i elektronika wokół niego wszystko jest ok. Narazie stawiam na zegary, ale nie jestem tego pewien.

Następne kroki, to zakup VAGa i posprawdzanie wszystkich parametrow. Dalej zobaczymy. Jeszcze do tego wroce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś może, czy jest jakiś spec od naprawiania zegarów, który by mi to ogarna, jeżeli okaże się , że to na 100 % zegary?


Usterka naprawiona :) okazało się, że zegary były uszkodzone. A dokładnie silniczki sterujące wskazowka od temperatury i paliwa. Znalazłem w Warszawie speca i przy okazji pobytu tam, zajechalem. Diagnoza i naprawa trwała około 30 minut :) koszt - 300 zł. Edytowane przez wojteqwit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wiem, że mój post to odgrzany kotlet, ale może komuś się przyda. Miałem podobnie i w moim przypadku padł licznik. Zaczęło się od wskazywania podwyższonego napięcia ładowania, później temp. cieczy wskazywała raz 120C raz 60C, a później padło oświetlenia w aucie (moduł komfortu). jeżeli masz podobne objawy to stawiam na zegary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...