gontash 1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam, Problem powtórzył się drugi raz po dłuższym postoju (24-48h). Auto kręci - nie odpala. Błąd: ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL Component: R4 2,0L EDC H20 5073 Revision: 25H20--- Coding: 12194012232403080000 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02002 ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod VCID: 800B0433AF27 1 Fault Found: 5146 - Internal Control Module: Failed Self-Test P1603 00 [032] - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 166219 km Date: 2015.07.09 Time: 07:43:00 Readiness: 0 0 0 0 0 Otwarcie klapy i jej zamknięcie resetuje komputer. W efekcie auto odpala. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18011.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gontash 1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18011.html Hej, Sądzisz Grzesiu że moduł ECU do wymiany ? Dużo roboty ze SWAPEM ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 moze cos mu sie zawiesiło bo tylko 1 bład był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieto3 0 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 na poczatek instalacja do przejzenia w okolicach sterownika moze wtyczki dostaly wilgoci a czy auto bylo chipowane lub robiony DPF - co za tym idzie była potrzeba otwarcia sterownika ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gontash 1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Błąd się powtórzył drugi raz w przeciągu 3 tyg. Ogólnie samochód stan fabryczny - nic nie było robione przy ECU i okolicy. mieto3 taki mam plan żeby jeszcze wtyczki przejrzeć i posprawdzać napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się