Skocz do zawartości

gontash

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gontash

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gontash

1

Reputacja

  1. Macie Panowie jakiś środek do usuwania kleju po ciężarkach doważających?
  2. Mam podobną wgniotkę w tapicerce. Zniknęło już u Ciebie?
  3. DPF jak się wypala to nie dość że czuć spaleniznę to jeszcze słychać jak blacha skwierczy.
  4. W Passacie B6 fotele od wersji Highline są znacznie wygodniejsze niż standardowe z B8
  5. W mojej ocenie najlepszy jest SHELL nawet ten bez uszlachetniaczy. Przy słabszej jakości paliwa na biegu jałowym silnik w chodzi w nie równą pracę.
  6. Panowie tak z ciekawości. Czy w Passatach np. B7 też występuje problem z opiłkowaniem? Przeszukałem pół internetu i cisza ? Inny rodzaj pompy jest tam zastosowany?
  7. Pytanie do osób które walczą z luzem na łożyskach. Czy występują u was wibracje na kierownicy podczas przyśpieszania auta ?
  8. Opony Bridgestone Potenza 225/55 z 2012 roku. Ale na nowych zimówkach jest to samo. Zauważyłem luz poprzeczny na przegubie zewnętrznym.
  9. Witam, Problem jest następujący: Przy dużym obciążeniu silnika np. podczas przyśpieszania (najbardziej odczuwalne na trójce przy wciśniętym gazie do spodu) zaczyna telepać (falować) kierownicą. Koła są wyważone. Gdzie szukać źródła problemu?
  10. Bartek pomału rozrząd mi się szykuje i chyba zawitam u Ciebie. B8 CAHA ile kapuchy trzeba szykować? Części z najwyższej półki. Dodatkowo chciałbym sprawdzić ten nieszczęsny wałek pompy oleju i ewentualnie wymienić. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  11. Błąd się powtórzył drugi raz w przeciągu 3 tyg. Ogólnie samochód stan fabryczny - nic nie było robione przy ECU i okolicy. mieto3 taki mam plan żeby jeszcze wtyczki przejrzeć i posprawdzać napięcia.
  12. Hej, Sądzisz Grzesiu że moduł ECU do wymiany ? Dużo roboty ze SWAPEM ECU?
  13. Witam, Problem powtórzył się drugi raz po dłuższym postoju (24-48h). Auto kręci - nie odpala. Błąd: ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL Component: R4 2,0L EDC H20 5073 Revision: 25H20--- Coding: 12194012232403080000 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02002 ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod VCID: 800B0433AF27 1 Fault Found: 5146 - Internal Control Module: Failed Self-Test P1603 00 [032] - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 166219 km Date: 2015.07.09 Time: 07:43:00 Readiness: 0 0 0 0 0 Otwarcie klapy i jej zamknięcie resetuje komputer. W efekcie auto odpala. Proszę o pomoc
  14. Jedynie wzrokowo możesz określić czy nie jest spękana. Koszt wymiany tuleji nie jest przesadnie duży w przeciwieństwie do całego wahacza. Może w kolejnych rewizjach tuleji zmienili domieszki gumy co mibimalizuje ten problem w ostatnich modelach z przed 2010 roku. Ale to są czyste domysły nie podparte żadnymi informacjami.
  15. Twardość gumy jest zależna od temperatury. Wydawało mi się że temat został już rozpoznany. Tak jak koledzy juz pisali dopiero zmiana wahacza a dokładniej tuleji na gumowo olejową rozwiązuje problem. Niestety jest to kosztowna operacja ponieważ nie ma zamienników. Jedna rzecz mnie tylko interesuje, a mianowicie czemu ten problem nie występuje u wszystkich którzy mają starego typu tuleje.?? Ps. Napisz z którego roku masz auto, jakie fale i opony, sedan czy avant
×
×
  • Dodaj nową pozycję...