Skocz do zawartości

karol_lodz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karol_lodz

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Lodz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karol_lodz

1

Reputacja

  1. Ja juz mam 225 tys km nakręcone bez wymiany. Kolo 230 sie wybieram na zmianę, dodam ze auto w Polsce zrobiło niecałe 40 tys. Pozostałe za Odra .
  2. Problem dosyć nietypowy , mianowicie podczas długiej trasy gdy silnik był juz nagrzany wskaźnik od temp wody z pozycji połowy skali spadł mi do 1/4 , pózniej znów wrócił na polowe , następnie spadł prawie do poziomu zimnego silnika i wariowal tak cały czas przez 300km. Były momenty , ze utrzymywał sie w prawidłowym miejscu przez 50 km ale potem znów spadał. Na moje oko wyglada to na jakiś błąd czujnika. Czy ktoś z was miał podobne objawy? Jesli tak to prosze o odpowiedz co pomogło pozbyc sie tego problemu?
  3. Ja juz mam nalatane 217 t.km na oryginalnym rozrzadzie, nic nie gwizda i nie halasuje. Auto jest użytkowane w normalny sposób i garazowane. Myśle ze do 230 t.km spokojnie wytrzyma.. Nie ma co panikowac z ta wymiana.
  4. Ja aktualnie mam 206 tys nacykane i rozrzad zamierzam zmienić przy 215 tys. Dodam ze będzie to pierwsza wymiana. Nie wiem tylko co ASO miało na myśli mowiac, ze jesli wymienię go u nich to dają gwarancje na kolejne 210 tys. Czy to tylko chwyt marketingowy zeby złapać klienta bo oni i tak zawsze znajda milion powodów aby nie uznać reklamacji. Co o tym myślicie, warto zrobic w ASO czy na własna rękę ? Pozdrawiam.
  5. U mnie do 2.0 caga weszło 4.8l oleju , lepiej ciut mniej niż za dużo.
  6. Widzę , ze rozgorzała ostra dyskusja i wymiana poglądów. Wynika z niej, ze wielu z was tankuje droższą ropę. Obliczylem ze tankując zwykły ON , to po ok. 6 tys km (7 tankowań do pełna) można zaoszczędzić na pełna wymianę filtra paliwa. Moze warto pójść tym tropem i poprostu częściej go zmieniać, a nie przepłacać przy dystybutorach? Pozdrawiam
  7. Drodzy koledzy, piszecie ze wstawiając auto do ASO na wymianę oleju , zdarza sie tak ze nie dochodzi do jego wymiany a jedynie dostajemy wpis w książkę ? Czy te słowa są potwierdzone jakimiś konkretnymi przypadkami czy domyslami , bo jakoś mi sie nie chce w to wierzyć aby autoryzowany serwis audi robił takie numery... Za takie coś mogą stracić licencje a to dla nich chyba zbyt duże ryzyko...
  8. Kodzak33 , filtr paliwa co 10 tys to chyba lekka przesada... Ja wymieniam co 30 a zalecenia są co 60 tys.
  9. Płyn był wymieniany w ASO na początku tego roku ( 15 tys km temu) i ma naklejke na zbiorniczku wyrownawczym -40 , dolalem okolo 350-400ml do maksimum niebieskiego do chlodnic aluminiowych do -35 ktory został mi ze starego auta.
  10. Witam, Czy mozna bez obaw dolać niecałe pół litra płynu do chłodnicy barwy niebieskiej zamiast czerwonej? Czy taka niewielka ilość może zaszkodzić?
  11. karol_lodz

    łyka olej

    U mnie nic nie łyka od wymiany do wymiany (15tys) pół na pół miasta trasa.
  12. Pytanko jak w temacie, macie jakies informacje czy ten silnik potrzebuje lepszego paliwa? Pozdrawiam i z gory dziękuje za odpowiedz.
  13. Tak była odkręcona rura od dolotu, i zdjęta górna obudowa filtra. Mechanik przedmuchal miejsce w które wkłada sie filtr, a w środku rury w której znajduje sie przeplywka wytarl brudy szmatka, tam juz nie dmuchal.
  14. Ja z kolei dowiedziałem sie ze pierwsza wymiana rozrzadu u mnie (2011 CAGA) nie wcześniej niż po 210 tys.km , jesli wymiana będzie w ASO to kolejna nie wcześniej niż 420 tys.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...