zibik 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Witam, Autko do około 2100 obr/min. jest słabiutkie, powyżej tej wartości dostaje kopa i wszystko wydaje się być jak trzeba. Proszę o analizę logów dynamicznych gr 011 i 003. Link do logów : http://www.directupload.net/file/d/4054/9fgtqc58_jpg.htm Edytowane 20 Lipca 2015 przez zibik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Turbo późno wstaje bo dopiero przy ok 2000rpm , przepływka mierzy mało. Zrób loga 00BS i 01statycznie na wpełni rozgrzanym silniku i z wyłączonymi wszelkimi urządzeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik 0 Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Turbo późno wstaje bo dopiero przy ok 2000rpm , przepływka mierzy mało. Zrób loga 00BS i 01statycznie na wpełni rozgrzanym silniku i z wyłączonymi wszelkimi urządzeniami. Dzięki kolego za odpowiedź, jutro po pracy zabiorę się za "logowanie". Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie: Czy możliwe, że po czyszczeniu, turbina zaczęła głośniej pracować? Wcześniej miałem zapieczone kierownice. Turbinkę zdemontowałem i wyczyściłem samodzielnie, po tym zabiegu stała się jakby głośniejsza. Wcześniej podczas jazdy nie było jej słychać wewnątrz auta, teraz podczas wyprzedzania mocno gwiżdże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się