Mesiah Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Witam. Jak w temacie. Wczoraj po dłuższej przerwie zrobiłem dłuższą trasę i po ok 50 km zaczęło słabnąć mi wspomagania. Po kolejnych 50 zaczęło już całkowicie ginąć na jałowym biegu (w mieście bez wspomagana praktycznie). Dodatkowo pompa delikatnie hałasuje czy to zimno czy ciepło. Płyn był wymieniany na zielony febi rok temu. Na nim ginęło wspomaganie już po 10km. Zmieniłem wiec go na czerwony mobil ATF i było dużo lepiej. Jeździłem od tamtej pory wokół komina po mieście i było super ale wczorajsza trasa przekonała mnie, że jednak nie jest. Chciałbym się upewnić czy to 100% pompa. Maglownica była wymieniana na regenerowaną. W trasie jak spojrzałem na zbiorniczek od płynu wydawało mi się, że wyglądał jak mocno przepracowany (zjaśniał i wpadał w brąz). Może był spieniony i dlatego? Pewnie nie ma to nic do rzeczy.
elkubunio Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 A że tak zapytam, poziom płynu był w normie? Martwi mnie jego kolor, układ był płukany po wymianie magla? I w którym momencie zmieniałeś płyn z zielonego na czerwony? Mimo wszystko wygląda to na padającą pompę, skoro po rozgrzaniu wspomaganie siada. Płyn robi się cieplejszy więc i bardziej rzadki przez co pompa nie daje rady już wytworzyć odpowiedniego ciśnienia w układzie.
Mesiah Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Co do właściwości płynu to wiem w czym rzecz. Zielony Febi robił się rzadki dużo szybciej i ogólnie na zimno wyglądał na rzadszy. No więc tak. Auto kupiłem z lejącą maglownicą ok 100km ode mnie. W połowie drogi zabrakło mi wspomagania bo skończył się płyn. Ostatnie 30km pompa już pewnie chodziła może nie na sucho ale raczej z minimalną ilością płynu. W domu zalałem do pełna płynu (pompa ucichła do zera) i pojechałem ok 20km do znajomego na podnośnik. Wyjąłem sobie magiel i wsadziłem drugi zregenerowany. Układ przepłukałem czerwonym hipolem i taki też zalałem po złożeniu wszystkiego. Trochę pojeździłem ale wzięło mnie coś na wymianę płynu bo wszyscy krzyczeli, że ma być zielony febi. Kupiłem 2l. Układ przepłukałem i zalałem. Pojeździłem tak tydzień ale ginęło wspomaganie. Kupiłem znowu 2l ale mobila ATF i znowu płukanka i zalanie świeżego. No i taki już został. Byłem teraz sprawdzić i po zamoczeniu białej kartki olej wygląda jak nowy (idealnie czerwony). Wydaje mi się, że przez żółty odcień zbiorniczka wydawało mi się że zmienił kolor. Zauważyłem też, że na przewodzie ze zbiorniczka poci mi się minimalnie i jest mokro od płynu ale go nie ubywa.
elkubunio Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Na przewodzie ze zbiorniczka to chyba w każdej się poci, nic istotnego. Po takim płukaniu byłoby naprawdę dziwne gdyby płyn zmieniał kolor. Skoro płyn dobry, magiel po regeneracji to ja bym stawiał tylko na tą pompę, chyba że ten magiel jakiś trefny ale żeby go sprawdzić i tak musisz mieć inną pompę. Ale niech inni też się wypowiedzą
Mesiah Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Magiel suchy jak pieprz. W poprzednim tygodniu wymieniałem końcówki drążków więc i osłony założyłem ruville (bardzo miękka i gruba guma). Zaglądałem na listwę magla i wszystko ideał. Myślę, że magiel nie ma z tym nic wspólnego.
elkubunio Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 To masz odpowiedź, pompa do wymiany, nic więcej nie ma co się tam zepsuć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się