kamda89 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Jak w temacie, po ściągnięciu osłony silnika zobaczyłem krople oleju na wężu wchodzącym do metalowego łącznika pod zderzakiem a także na przewodzie do intecoolera, jak również na odpływie oleju z turbiny, zachlapane olejem były też przewody klimatyzacjii. Moje pytanie brzmi jak ocenić czy to już czas na regeneracje?? Czy to że turbina jest już padnięta będzie widać w logach, czy raczej dmucha do końca?? Auto przyśpiesza w miare normalnie. tylko dużo oleju którego wcześniej nie było widać. Zużycie oleju myśle że w granicach bo ostatnio dolałem 0.5 litra i był już czas na wymianę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się