szeryf 5 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Witam, mam problem z nakrętką w którą wkręca się mocowanie siłownika gazowego tylnej klapy. Problem jest o tyle inny od problemu innych użytkowników, że u mnie ktoś wcześniej wspawał nakrętkę, tzn. wyciął większy otwór i na równo wspawał nakrętkę. Ostatnio zauważyłem że spawy puściły i nakrętka się delikatnie rusza. Czym to pospawać żeby nie spalić całego lakieru dookoła? Tak to wygląda: Tam gdzie widać rdzawy nalot to spawy puściły. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Migomat kolego i lecisz z tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Uda się uratować lakier od rantu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Jasne tylko zabezpiecz to jakoś do około i później na to daj miedź w spreju Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Po spawaniu jakoś to podmaluje, tylko nie chciałbym malować całego błotnika Orientujesz się jaka w tym miejscu jest blacha? Bo znajomy, który ma migomat, obawia się że ją przepali. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs4wagon 0 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 to jest laczenie kilku elementów tazke bez obaw o przepalenie,podejrzewam ze tam bedzie ze 2-3mm,bez sensu to wymyslili fabrycznie,bo chyba nakretka jest cyknieta wewnatrz i jak sie oberwie to jest d*pa i wtedy trza wlasnie robic to co ty teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitl 2 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) a nitonakrętka by nie zdała egzaminu? w sensie wyrzucić tą nakrętkę i włożyć nową nito?? Edytowane 6 Listopada 2015 przez robitl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario.mario 1 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 robiłem to nitonakrętką m8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs4wagon 0 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 i to by bylo najlepsze wyjscie,robiliscie reczna?daje rade to zrobic jak nalezy czy jakas wspomagana pradem czy powietrzem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario.mario 1 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 nitonakrętka, śruba, nakrętka, dwa klucze i kręcimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 U mnie po wcześniej naprawie była wycięta dziura na nakrętkę, więc nitonakrętka odpada. Już mam pospawane, teraz muszę to podmalować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się