arosz88 0 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Cześć mam do Was pytanie mianowicie mam dosłownie mały ubytek płynu wspomagania w ciągu 2 miesięcy dolalem około 100ml płynu. Podczas mocnego skrętu w lewo u w prawo był słyszalny metaliczny stuk oczywiście odwiedziłem kilka warsztatów stacje diagnostyczne i każdy mówi coś innego ze to wahacz dolny, przekładnia, przegub itp z tego co zauważyłem był luźny akumulator który sobie latal przy zakrętach wszystko poskręcałem zamocowałem na sztywno i dźwięki uderzania znikł. Stwierdziłem ze nic nie będę wymienił jak nikt nie potrafi powiedzieć co jest. Jednak sam stwierdzałem ze spróbuje znaleźć przyczynę i okazało sie ze jest mokra wilgotna czy coś podobnego jedna osłona przekładni i teraz pytanie dla was czy to znaczy ze przekładnia powoli umiera ? Pokazuje dwa zdjęcia z lewej i prawej strony. Jeśli jest to faktycznie przekładnia a jest mały wyciek może zainwestować jakiś uszczelniacz np Liqui Moly ? http://www.directupload.net/file/d/4110/boxubl33_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4110/l6gd8v57_jpg.htm Edytowane 14 Września 2015 przez arosz88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Mała nieszczelność nie kwalifikuje magla do regeneracji, może być spowodowana kręceniem na wył silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosz88 0 Opublikowano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 dzieki za odp. dlatego wole pytać bo oczywiście magiki twierdza ze do regeneracji. Sprawdzam dzienne płyn i jest ok. A co myslisz o dodatku liqui moly do przekładni ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Nie stosowałem i nie słyszałem jak to działa ale kupić ori pompę wspomagania w dobrym stanie ciężko. Możesz sprawdzić strzykawką barwę płynu wspomagania, powinna być zielona. Jeśli jest ruda to koroduje magiel, wymiana na febi zielony. Ori zalecany płyn z korka został wycofany właśnie z tego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosz88 0 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Był taki zielono żółty można powiedzieć ze bursztynowy wymieniłem na FEBI mineralny 6261 bodajże taki numer kolor zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się