Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN po awaryjnym hamowaniu nie pali


Kolo91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dziś podczas jazdy zostałem zmuszony do awaryjnego hamowania, podczas którego zgasł silnik i nie chce odpalić (łapie a nie odpala). Czy mógł się przestawić na rozrządzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli był pasek słabo naciągnięty mógł przeskoczyć musisz po ustawiać na znaki zablokować pompę i zdjąć pokrywę zaworów sprawdzić z tyłu czy płaskownik 5 mm wchodzi jeśli nie to rozrząd przestawiony. Podepnij komputer i zobacz kąt wtrysku czy masz poprawny jeśli miałeś poprawnie ustawiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło wcisnąłem bo bieg zmieniałem. Rozrząd robiony 22000 km temu. Jeszcze łudzę się, że ropy brakło bo mam uszkodzony wskaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to daj mu w dolot plaka jak zapali na chwilę i zgaśnie to problem z paliwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej zasadzie jest zasysana ropa przez pompę czy jest pompka? Może głupie pytanie ale wydaje mi się, że ropy nie zaciąga bo filtr pełny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w afn nie ma pompy paliwa w baku pompa wtryskowa zaciąga paliwo robiłeś próbę z plakiem ściągasz rurę od filtra powietrza psikasz plakiem czy innym środkiem zakładasz jak odpali na parę sekund to problem z paliwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jesteś pewień że dochodzi paliwo sprawdz napięcie na zawór n 109 na pompie czy po przekreceniu zapłonu zapala sie kontrolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo sprawdziłem odkręcając przewód od wtrysku. idę sprawdze napięcie na n109


Probówka świeci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sprawdzałem, ponieważ nie chce nic więcej zepsuć


ojciec byl mechanikiem i nie zaleca tej metody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mu nie będzie. Plak spala sie łagodniej niżeli samostart. Testowane na wielu dieslach.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie taka diagnoza że na wtryskach leci paliwo kiedyś zmylila okazało się że filtr paliwa byl pusty odpalaj na plaka nic się nie stanie nie jednego klekota juz tak odpalalem zapali na chwile o masz rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może w vagu da się coś jeszcze sprawdzić, żeby mieć pewność ustawienia rozrządu rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd tylko fizycznie idzie sprawdzić. Co innego jak by zapalił wtedy to po kącie wtrysku idzie wywnioskować czy jest przestawiony.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro oddaje auto do sprawdzenia rozrządu, dam info co mu było


Pany zawiesił się tylko nastawnik


Jak sprawdzić ustawienie rozrządu w vagu na odpalonym silniku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrez widze to czujnik troche ci poprawia kat wtrysku bo masz okolo 40 tragedi nie ma ale 55 by bylo ok. dawke masz mała troche jak na serie 6mg to kiepsko jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...