Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.8T AEB wysoka temperatura silnika.


rickons

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów i Koleżanki:)



W ostatnim czasie mam problem z temperaturą silnika szybko się grzeje i jest bardzo gorący, nie można dotknąć żadnych plastików pod maską ponieważ parzą. Szukałem na forum podobnego tematu ale nie znalazłem.


Silnik podczas pracy utrzymuje temperaturę 90* ( nowy rozrząd z pompą wody i termostatem) Natomiast gdy zgaszę silnik i za kilka minut ponownie wsiadam do samochodu przekręcam kluczyk wskaźnik temperatury silnika jest wychylony w prawo( dołączam zdjęcie)


W żadnym innym samochodzie nie spotkałem się z czymś takim. Niepokoi mnie wysoka temperatura w komorze silnika. Miał może ktoś podobny problem z czym to może być związane?? Z góry dziękuję za pomoc :)



http://www.directupload.net/file/d/4119/k9immohv_jpg.htm


Edytowane przez rickons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było podobnie. okazało sie że układ jest nieszczelny i powietrze dostaje sie do środka i dlatego takie cyrki sie dzieją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sprawdzić układ chłodzenia. A czy zepsuty katalizator może powodować takie cyrki z temperatura??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma niby katalizator do temp. A jak niektóre auta mają powycinane i się nie grzeje. Pierwsze co to szczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem dzis sprawdzic katalizator czy nie jest rozsypany okazalo sie ze jest w idealnym stanie. Aczkolwiek silnik bardzo sie grzeje. Ide sprawdzić czy noe cieknie z ukladu chlodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na klimatroniku ile jest C podczas jazdy???

termostat sprawny??

podczas jazdy trzyma 90* termostat i kompletny rozrząd był wymieniany.

Jak stanę pod sklepem czekam chwile na schłodzenie turbo i dopiero gaszę samochód. Przychodzę ze sklepu przekręcam kluczyk i wskazówka temperatury jest wychylona zapalam silnik rusza wentylator temperatura wraca do 90*.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypominam ze czujnik temp(ten na glowicy) ma dwa obwodyjeden do ECU a drgi do blatu....kiedus zamiennik za 28 zl mi wskazywal prawie 110 i silnik tesh byl goracy(bo jaki mogl byc)...jak wsawilem ori nowuy jest 90 a silnik nadal jest goracy:D:D:D:D::D::D:D:D:D:D::D:D::D:D::D:D::D:D:D:D:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli u mnie w 1.8T AWT utrzymuje temperaturę wody, na panelu climatrica 94-95 stopni ( i to pokazuje na zegarach, odchylenie o grubość wskazówki od pionu) a temperaturę bloku 90 stopni, to wszystko jest ok czy szukać po czujnikach temperatury ? termostat sprawny. Dodam że silnik także jes gorący xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie, to czy taka temperatura jest poprawna jeśli temperatura bloku trzyma 90 stopni ? Po podmianie termostatu nadal to samo, więc dalej szukałbym tego w czujnikach, chyba że jest to normalne, to wtedy bym nie musiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...