Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parę błędów , szarpie przerywa 16684 16685


kt65c453

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając z pracy po około 8 km zaczęło mi przerywać, ewidentnie jakby na parę garów nie pracował , po przełączeniu skrzyni na ręczne biegi i jadąc na wyższych obrotach tj około 2500 + silnik w miarę dobrze pracował, poniżej szarpał jak na 3 garach, nie było znaczenia czy gaz czy benzyna, jakoś do domu dojechałem , wyskoczyło mi więcej błędów ale niestety skasowałem a nowe wyskoczyły tylko na jeden cylinder, było chyba tez na 5 ty cylinder , po odpaleniu wyskoczyły od nowa ale tylko 2 oto one

Thursday, 24 September 2015, 20:40:55:0
Control Module Part Number: 8E0 909 559 M
Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0020
Software Coding: 0011581
Work Shop Code: WSC 00072
VCID: 3FF1C0FF2E65
2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded
podkreślam było więcej i na innych cylindrach jak dobrze pamiętam był też 5 -ty .
Normalnie auto by było juz u mechanika ale jestem w UK i tu albo aso albo cholera wie, jakieś pojecie o autach mam może sam ogarnę jak to osprzęt , podpowiedzcie co to i jak się za to zabrać, dzięki wielkie .
Dodam że miałem wcześniej drobniutkie szarpnięcia na zimnym /świeżo zagrzanym , takie jakby wypadnięcie zapłonu ale to było raz i tyle a teraz cały czas a na wolnych trzęsie nim strasznie
Odczucie jazdy na niskich obrotach jakby jedna strona vki nie pracowała
Nie wiem w którym dziale napisać więc napisałem tez tu, proszę o podpowiedzi jak zacząć diagnozować co sprawdzić vagiem jakie grupy, sam nie wiem

co wy na to

w innym pomiarze wypadł tez jeden zapłon w innym cylindrze chyba 5 , to normalne że czasem wyadnie czy poprostu cewki do wymiany i będzie po kłopocie ? choć grupa 93 nie najlepsza

z55tbdkf.jpg

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie cewki zaplonowe powiedzialy papa. zamien miejscami cewk na pracujace cylindr prawidlowo i zobacz czy na dobrze pracujacym cylindrze pojawi sie blad:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, po przełożeniu błąd powędrował za cewką, jestem juz umówiony na zmianę cewek bo okazało się że moje podlegają akcji serwisowej, dodatkowo widziałem wypiętą częściowo odmę a o niej wspomniał ktoś w innym wątku ale jednak cewka, przez tą odme i te cewki podejrzewam że było to przyczyna wcześniejszego sporadycznego wypadania zapłonu , we wtorek tj 29 września po zmianie cewek dam znać , pozdrawiam


Jednak nie zmienili bo ktoś to już zrobił, teraz jakiej firmy cewki kupić? A może oryginał asortyment? Ktoś zna cenę? Sorki za pytania ale będąc w Polsce bym to spokojnie ogarnął, ale jestem w Anglii i liczę na waszą pomoc, bo tu przy obecnym kursie ceny zabijają, tnx pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewkę włożyłem używaną i działa,bo czekam na nowy komplet z Polski bo dużo tańsze (beru 125 zł a nie 50 funtów czyli około 287 po dzisiejszym kursie funta a trzeba ich 6 wiec rachunek prosty ) , ale teraz padła kolejna , tym razem cylinder 3 wcześniej 1 , i czy to przypadek że w tak niewielkim odstępne czasu ?? Czy coś może być nie tak i je pali?? , bo nie widzi mi sie palić nowych jak przyjdą, świeczki maja 2 miesiace ale przelatane 10 tyś , na wszelki wypadek będą nowe.

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe te cewki maja to do siebie ze zdychaj strasznie ja jednego dnia wymienilem jedna a na drugi dzien padla druga:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak jak u mnie,odstęp 3 dni, szczęście ze to się nie stało jak jechałem 2000km do Anglii 2 miesiące temu, w środę przyjdą nówki beru z Polski to może podzielają, od dziś obowiązkowo w długą trasę cewka do bagażnika hehe jak w polonezach :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, mnie też dotyczyła byłem w UK Aso audi i mieli mi wymienić a okazało się ze juz to ktoś zrobił i nie wymienili wiec miałem cewki juz bez niby wady a strzelają

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie do tematu nie tworac nowego, wyskoczyly mi bledy podobne tzn.

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004
Software Coding: 0011501
Work Shop Code: WSC 66565
2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded

I teraz tak problem polega na tym ze na lpg szarpanie jest i nierowna praca silnika a na benzynie wszystko hula jak nalezy, czy problem tkwi w cewce zaplonowej czwartego cylindra czy to sprawa cos od listwy od lpg? bo dzwonilem do gazownika i twierdzi ze co cewka zaplonowa a ja w to watpie, co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewno wtrysk padł na tym cylindrze lub cewka już lekko niedomaga ale w to wątpię, sprawdź świeczki

A gazownik cie olał, oni zawsze twierdzą że to wina i każą wymienić pół auta dopiero zaczynają myśleć że pewno lpg, niech zgodne instalacje masz na gwarancji?

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie jedna cewka mi padla miesiac temu wymienilem i przy okazji swiece tez i mam na gwarancji bo instaacje mam dokladnie rok dopiero
PS
Ale wtrysk od gazu padl? za free powinien wymienic jak na gwarancji mam?

Edytowane przez mario1234321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...