damip16 0 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Witam jestem posiadaczem A4 2.6 v6 od roku i mam problem gdy temperatura otoczenia spadnie poniżej +10°C zaczyna wariowac i np zaraz po odpaleniu obroty wynoszą w okolicy 3tys obr\min nie ważne czy ciepły czy zimny silnik. Podczas jazdy też to występuje trzyma normalnie niskie obroty ale po dodaniu gazu np przy ruszaniu to obroty nie spadną. Cały dolot jest uszczelniony bo sam to zrobiłem nowy krokowiec i nie wiem co może być? Czy to może być z immobilizerem? Bo też przy tych temperaturach nie chce odpalić tzn odpala i gaśnie. Będę wdzięczny za pomoc bo już nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 na lpg tak samo??? moze pompa paliwa sie konczy sprawdz cisnienie pompy paliwa.AA dobrze ustawiles silniczek krokowy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damip16 0 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 na lpg tak samo??? moze pompa paliwa sie konczy sprawdz cisnienie pompy paliwa.AA dobrze ustawiles silniczek krokowy??? Na LPG też jest to samo. Pompa paliwa jest nowa i na pewno nie jej wina bo na lpg też to się dzieje. A w jaki sposób można ustawić silniczek krokowy? Ale też wydaje mi się że to nie jego wina bo też był wymieniany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 miałem to samo.czyszczenie krokowca załatwiło sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damip16 0 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 miałem to samo.czyszczenie krokowca załatwiło sprawę Kolego krokowca też czyscilem i nic nie pomaga, mam przeczucie że coś z kompem ale nie ma żadnych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ever 1 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Zrób diagnostykę, mi wygląda to na jakiś problem z przepustnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damip16 0 Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Koledzy a czy czujnik halla może za to odpowiadać i za problemy przy odpalaniu ? diagnostyka była robiona żadnych błędów wszystko komputerowo było ustawione i jak było tak jest poustawiało się po swojemu nawet krokowca przerzuciłem na starego i tak samo się dzieje.A i jeszcze jedno pytanie czy ktoś ze świętokrzyskiego miałby taka przepustnice żeby zamienić i sprawdzić bo nie chciałbym znów się pakować w koszta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ever 1 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Sprawdź jeszcze podciśnienia, halla bym wyeliminował w tym przypadku, u mnie w 2.6 był problem na zimnym z pracą silnika i obrotami ale to powodowala lambda, gdyby u Ciebie było to samo miałbyś chociaż jakieś błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buzka92 0 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Witam:) Moze to zbyt proste ale jak obroty na biegu jalowym sie podniosa, sprobuj palcem cofnac przepustnice. Daj znac czy spadna;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się