slo Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Hej, mam problem z zawieszeniem po dołozeniu quattro i swapie skrzyni. Czy jest prosta odpowiedź jak dobrze wypoziomować autko ? Różnica pomiędzy przodem a tyłem zrobiła się spora. Zawieszenie jest oryginalne 1BV. Autko stoi tak: Potrzebowałbym jakiś nowy zestaw na przód żeby autko położyć troszkę na ziemię. 3cm załatwiłoby sprawę. Czy tył potrzeba też zmieniać w takim razie ? Wszystko jest 1BV ale instalacja gazowa i swap dociążył tył a odciążył przód. Ma ktoś pomysł jak to ugryźć ?
C4NC3R Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Aby ładnie spasować to gwint. Miałem to samo z 1bv, wyglądało dokładnie tak samom jak u Ciebie - tyle że je nie mam Q i lpg tym bardziej. Tył ładnie siedział przód koza. Gwint załatwił sprawę
slo Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 nie chce wydawać majątku a kupować gwint za 1000zł to bezsensu
C4NC3R Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Za 2300 masz nowe ap. Kilka osób ma na forum i nie narzeka. Jak sie trafi to i za 1000 wyrwiesz hr w dobrym stanie... Jak chcesz Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
slo Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 a takie coś: 1. http://allegro.pl/kw-gwintowane-zawieszenie-audi-a4-b6-b7-00-08r-i5707180920.html 2. http://allegro.pl/audi-a4-b6-zawieszenie-gwintowane-mac-johns-kpl-i5286842826.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się