Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t bfb dziwne zachowanie ukł. chłodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

silnik spalał płyn , rosło ciśnienie w układzie i zapowietrzał się.

po wymianie uszczelki pod głowica i szlifie, szybkim płukaniu nagrzewnicy i odpowietrzeniu.

zalany nowym płynem i wymieniony termostat

problem polega na tym, że po tych manewrach nie pobiera płynu, ale sam z siebie zapowietrza się, przestaje grzać nagrzewnica i parownik przestaje odparowywać gaz(w reduktorze nowe membrany).

jade rano silnik 90stopni osiąga po około 2km, jest OK, ale powinno już lecieć gorące powietrze, a leci zupełnie zimne, wskazówka z 90 zaczyna szybko rosnąć wciskam sprzęgło czekam i zaczyna opadać, potem temp. jest OK.

dalej leci zimne powietrze i parownik ma problem z odparowaniem.

przeciagne przez jakieś 500m powyżej 3000-3500RPM i wszystko wraca do normy, do końca trasy, ale mocno rośnie ciśnienie i zbiera się powietrze(jakiś gaz) w rurze na głowicy tam gdzie jest odpowietrznik.

czym może być to spowodowane? proszę o jakąś pomoc, porade!

został jeszcze korek w zbiorniku wyrównawczym, czy to jego wina?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...