jaworek346 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 witam silnik spalał płyn , rosło ciśnienie w układzie i zapowietrzał się. po wymianie uszczelki pod głowica i szlifie, szybkim płukaniu nagrzewnicy i odpowietrzeniu. zalany nowym płynem i wymieniony termostat problem polega na tym, że po tych manewrach nie pobiera płynu, ale sam z siebie zapowietrza się, przestaje grzać nagrzewnica i parownik przestaje odparowywać gaz(w reduktorze nowe membrany). jade rano silnik 90stopni osiąga po około 2km, jest OK, ale powinno już lecieć gorące powietrze, a leci zupełnie zimne, wskazówka z 90 zaczyna szybko rosnąć wciskam sprzęgło czekam i zaczyna opadać, potem temp. jest OK. dalej leci zimne powietrze i parownik ma problem z odparowaniem. przeciagne przez jakieś 500m powyżej 3000-3500RPM i wszystko wraca do normy, do końca trasy, ale mocno rośnie ciśnienie i zbiera się powietrze(jakiś gaz) w rurze na głowicy tam gdzie jest odpowietrznik. czym może być to spowodowane? proszę o jakąś pomoc, porade! został jeszcze korek w zbiorniku wyrównawczym, czy to jego wina?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się