Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8T po programie, wymieniona pompa paliwa


k0nr4d

Rekomendowane odpowiedzi

Auto po programie, były problemy z pętleniem wtrysków i sporym cofaniem zapłonów. Wymienione cewki, świece, pompa, filtr i regulator ciśnienia paliwa. Szybkie logi 002, 020 i 115 na stocku i programie:


Seria 150PS: http://vaglog.pl/log_239413.htmlWszystko elegancko, czasy wtrysków piękne, korekty w 032 ujemne.

Program: http://vaglog.pl/log_239790.htmlPod koniec obrotów cykl pracy wtrysków 95-98%, ale nadal teoretycznie nie zapętlone, lekkie cofanie zapłonów, po przepływce wychodzi około 200PS. Martwi mnie mimo wszystko czas wtrysku blisko odcinki, możliwe, że 320 będą się kończyć przy tej mocy? Jazda z tym programem będzie raczej bezpieczna? Z modów jedynie wydech 3"->2.5", auto jeździ na paliwie 98.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski nie są zapętlone, jednak zapasu za dużego nie mają, jesli była taka obawa to może trzeba było zrobić troche słabszą góre powyżej 6 tyś? a to przeładowanie na 1,4 bar przy wstawaniu turbiny nie martwi Cię? nie można tego było dopracować? Poza tym za mało logów troche, zrób 115+118, 002+033+031 003+020.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...