alpine86 0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy post i pirwsze moje pytanie.. Posiadam AUDI A4 z 2003r z silnikiem 1.9 tdi avf , ogólnie z samochodu byłem zadowolony do pewnego czasu.. a mianowicie podczas dodawania gazu, operowania gazem, konkretnie jak puszcza sie noge z gazu, przy zmianie biegu, głownie na niskich obrotach jest taki dziwny dzwiek, jak by syczenie "sapanie" mechanicy rozkładają rece... - cały układ powietrza był sprawdzany, weze itd i jest szczelny, nowe filtry, nowy olej - zawór egr tak samo nowy oryginał - przewody od podcisnienia nowe -turbina sprawdzana, czyszczona auto przyspiesza swietnie -pompowtryski maja idealne parametry -brak błedow na komp zauwazylem ze jak sie zdejmie wezyk u góry z egr, dzwiek ten znaczaco cichnie, jednak wyskakuje blad zaworu recylkulacji spalin, Co mam naprawic, wymienic zeby było tak jak wczesniej??? Pozdrawiam i prosze o odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B7 2007 1 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ja bym spróbował na początek powiązać wydarzenia po jakim to zaczęło syczeć (wymiana oleju, filtra itp.). Chyba że to przyszło samo z siebie. Często tez bywa tak że jak robimy jedno przypadkowo coś "uszkodzimy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 A nie jest to takie szuranie ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GonBar 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A nie jest to takie szuranie ????? Lukaszooo, u mnie występuje szuranie, które jest powodowane tym co napisał Alpine86. Niestety nikt nie może mi pomóc. Może Ty wiesz co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Katalizator masz wyciety ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GonBar 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie. Katalizator jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Turbina wydaje taki dzwiek i jest to dosc normalny objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GonBar 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Czyli nie musze się martwić że coś mi się nagle rozpadnie? Jeśli uda mi się nagrać ten dźwięk to zalacze do watku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Jesli to to co mysle to sprawdz czy nie obciera o obudowe i kontroluj olej i nic sie nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GonBar 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie ma żadnych wycieków oleju, i też nic nie bierze. W jakiś sposób sprawdzić czy nie trze o obudowę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zdejmij rure filtr/turbo i bedziesz widzial wirnik. Palcami poruszaj nim na boki jest nie lata jak psu jaja i nie dotyka do obudowy to jest ok a dzwiek tak jak juz pisalem jest normalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się