Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 ANA Prośba o sprawdzenie logów i podpowiedzi


bandito16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie dawno kupiłem auto Wszystko było dobrze tylko że samochód dużo palił bo 11-12 litrów Pb.

Skłoniło mnie to do zakupu kabla i więc zacząłem się bawić.

Pierwsza próba podłączenia Vaga przyniosła takie rezultaty:

WAUZZZ8DZYA082743

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 906 018 A

Component: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0009

Coding: 08001

Shop #: WSC 06335

6 Faults Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow

P1423 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1000 1000

Więc idąc po najmniejszej lini oporu kupiłem nowy czujnik g62 i komplet świec wraz z termostatem bo temperatura nie rosła.Wyeliminowałem tym przerwę zapłonu (błąd 16685) i czujnik G62 (1650).

błąd od Systemu EVAP już mi się więcej nie powtórzył więc uznałem go za nie istotny.

Na obecną chwilę wyświetlają mi się błędy 16556 i 17549 no i rzadziej 17831.

Czytając forum obstawiam że mam uszkodzoną przepływkę więc zrobiłem Logi.

001 http://vaglog.pl/log_240180.html

002 http://vaglog.pl/log_240179.html

003 http://vaglog.pl/log_240181.html

004 http://vaglog.pl/log_240182.html

Czy na podstawie tego można stwierdzić poprawne działanie przepływomierza mas powietrza?

Auto ogólnie że dużo pali to jeszcze na zimnym silniku gaśnie po odpaleniu. Dopiero przytrzymanie gazu pomaga i za chwilę się obroty stabilizują.

Pozdrawiam

Widzę że odezwu brak...

ostatnio powrócił mi błąd EVAPu będę sprawdzał ten zaworek koło filtra na dniach.

Pojawiły się również dodatkowo dwa takie błędy:

17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-10 - - - Intermittent
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
Teraz mam za ubogą mieszankę. A jeszcze w poprzednim tygodniu był błąd za bogatej.
i moje Pytanie czy przez sondę za katem (przez ten błąd) może się tak mieszanka chrzanić?

I czy temperatura na zimnym silniku w bloku engine może stać na 30*C czy ma być niższa - idąc rano bez odpalenia auta tyle mi pokazuje VAG

Edytowane przez bandito16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...