Skocz do zawartości

bandito16

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bandito16

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Pułtusk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia bandito16

0

Reputacja

  1. I ktoś sobie poradził na dłuższą metę z tym irytującym problemem szumienia? Zbieram się sam coś z modyfikować ale może ktoś już ma sprawdzony sposób??
  2. Witam. Odgrzeje trochę temat. I jak ktoś rozwiązał problem myszkowania auta, drgań? W moim przypadku zaczyna drżeć tak jak kolega w pierwszym poście napisał od 140km/h i powyżej 190 ustępuje), niekiedy czuje jakby jedno koło nie nadążało za drugim przy skręcaniu.
  3. Witam, nie dawno kupiłem auto Wszystko było dobrze tylko że samochód dużo palił bo 11-12 litrów Pb. Skłoniło mnie to do zakupu kabla i więc zacząłem się bawić. Pierwsza próba podłączenia Vaga przyniosła takie rezultaty: WAUZZZ8DZYA082743 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 906 018 A Component: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0009 Coding: 08001 Shop #: WSC 06335 6 Faults Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-10 - - - Intermittent 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 1000 1000 Więc idąc po najmniejszej lini oporu kupiłem nowy czujnik g62 i komplet świec wraz z termostatem bo temperatura nie rosła.Wyeliminowałem tym przerwę zapłonu (błąd 16685) i czujnik G62 (1650). błąd od Systemu EVAP już mi się więcej nie powtórzył więc uznałem go za nie istotny. Na obecną chwilę wyświetlają mi się błędy 16556 i 17549 no i rzadziej 17831. Czytając forum obstawiam że mam uszkodzoną przepływkę więc zrobiłem Logi. 001 http://vaglog.pl/log_240180.html 002 http://vaglog.pl/log_240179.html 003 http://vaglog.pl/log_240181.html 004 http://vaglog.pl/log_240182.html Czy na podstawie tego można stwierdzić poprawne działanie przepływomierza mas powietrza? Auto ogólnie że dużo pali to jeszcze na zimnym silniku gaśnie po odpaleniu. Dopiero przytrzymanie gazu pomaga i za chwilę się obroty stabilizują. Pozdrawiam Widzę że odezwu brak... ostatnio powrócił mi błąd EVAPu będę sprawdzał ten zaworek koło filtra na dniach. Pojawiły się również dodatkowo dwa takie błędy: 17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 35-10 - - - Intermittent 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-10 - - - Intermittent Teraz mam za ubogą mieszankę. A jeszcze w poprzednim tygodniu był błąd za bogatej. i moje Pytanie czy przez sondę za katem (przez ten błąd) może się tak mieszanka chrzanić? I czy temperatura na zimnym silniku w bloku engine może stać na 30*C czy ma być niższa - idąc rano bez odpalenia auta tyle mi pokazuje VAG
  4. Witam wszystkich Jestem Krzysiek i mieszkam pod PułTuskiem od miesiąca posiadam Audi a4 B5 z roku 2000.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...