Skocz do zawartości

dani270

Pasjonat
  • Postów

    276
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dani270

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Strzegom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dani270

1

Reputacja

  1. U mnie zawsze kończy się tak samo. Problem rozwiązany dopiero za pomocą USBASP
  2. Wersja 17.8 Nie podeślę linku do instrukcji bo miałem przygodę z kompem... Gdyby ktoś miał instrukcje na czasie i świeże wsady to byłbym wdzięczny za podesłanie.
  3. Kiedyś robiłem to z jakiegoś poradnika i było że tylko działa na xp. Na win 7 nie udało mi się uratować kabla
  4. Przywrócenie do życia tylko na Windows XP?
  5. Vaccum dawno ogarnięta a podciśnienie na gruszkę lekko ponad 0,6bara. Korasa sam zmieniałem i ustawialem wakuometrem ale myślę ze problem lezy bardziej po stronie zderzaka ale nie znalazłem żadnego ciekawego patentu na jego regulacje.
  6. Witam. Turbo ma nowego korasa ale zamula z dołu. Szklanki są nowe czarne. Pompki maja zmienione gumki i wyregulowane. Egr zaślepiony i wyłączony. Kata brak. Silnik ma niska kulture pracy przynajmniej porównując do innych 130tek. Jak jest zimny to mocno graja pompki nawet przy muskaniu gazu a jak się puści gaz to jest cisza. Nie wiem czy tylko wina tej turbiny ze dół ma zamulony. Dynamiczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_dFY05Sh.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_qow5G2.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_41MAF.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_tWueM.html Dynamiczny: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_ivTHqc.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_al760.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Ff4Y51.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_lVNtD.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_XaEIO.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_u49s15G.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_tbZKdX4.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_934sY0.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_5cjwq.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_T2J4w.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_hz08qH6.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4sLUAG.html Podczas logów dynamicznych były włączone światła i radio.
  7. Ustawiłem zderzak na 11,5mm od góry ale do dobrej używki jej daleko. Mam Gtb1756 do montażu ale warunków i chęci trochę brakuję.
  8. A co myślicie o wstawieniu poduszek silnika z 1Z? W tych silnikach nie było dwumasy i poduchy musiały lepiej tłumić drgania.
  9. No właśnie ustawiłem na tą maksymalna wartość 1017mbar i jest tragedia w całym zakresie. Jutro przestawie w możliwie najniższą wartość i zobaczę jak będzie jeździł. Na dolnej wartości było słychać że turbo tak szybko się kręci że aż gwiżdże.
  10. Roczny koras turbiny. Do 1900 obr. turbo się spóźnia. Zderzak regulowany wiele razy i dalej szału nie ma. Sądziłem że na postoju jak będę regulował zderzak to wartość w grupie 011 będzie się zmieniać. Nie sprawdzałem brokow na wałku i nie wiem czy ich brak może być słyszalny od strony wydechu ale dudni delikatnie z rury.
  11. Wiem co jest w dynamicznej ale temat się tyczy różnicy jaka jest między tymi wartościami. Patrząc na logo które zamieszczane są w sieci te wartości mają niewielka różnicę.
  12. Witam. W grupie 011 ciśnienie zadane i rzeczywistym znacząco się różni. Regulacja zderzaka turbiny max podnosi wartość osiągnięta do 1017mbar. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu?
  13. dani270

    Rezanie bixenonu

    Witam doradzi ktoś jak z głową ustawić soczewkę tak aby była w poziomie? W moim przypadku temat tyczy się a6 c5 allroad z soczewkami Q7
  14. dani270

    Co to za felga?

    35 sekunda filmu
  15. dani270

    Co to za felga?

    Witam tak jak w temacie co to za fele?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...