MarcinOslo 17 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Pewnie to nic nie da ale sprobuj jeszcze odpiac na chwile (1-2min) kostki zasilajace z modulu komfortu. Ci co sie podlaczali z kompem ,powiedzieli cos konkretnego ? Jakie moduly sa osiagalne ,jakie nie ,czy da sie odczytac jakies bledy ? Nie wierze ze nic kompletnie nie da sie odczytac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver-max 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Pewnie to nic nie da ale sprobuj jeszcze odpiac na chwile (1-2min) kostki zasilajace z modulu komfortu. Ci co sie podlaczali z kompem ,powiedzieli cos konkretnego ? Jakie moduly sa osiagalne ,jakie nie ,czy da sie odczytac jakies bledy ? Nie wierze ze nic kompletnie nie da sie odczytac. Nie no po podłączeniu komputera w tym dolnym gnieździe pod kierownicą nie było żadnych błędów, z kolumną kierowniczą wszystko niby gra, ale nic więcej nie powiedzieli bo nie ma zapłonu i niby "nie można się "że tak napiszę podpiąć głębiej. Dopiero na warsztacie. Także... ręce opadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Czyli zadnych konkretow ... Nie chodzi tu tylko o kolumne kierownicza ,ale i reszte modulow ktore powinny byc diagnozowalne nawet przy braku zaplonu ,05 ,09 ,19 czy 46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver-max 0 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 No właśnie żadnych konkretów ... Panowie są nowe przypuszczenie dotyczące tego co mogło się zepsuć tym razem padło na MODUŁ STEROWANIA NAPIĘCIEM Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 No właśnie żadnych konkretów ... Panowie są nowe przypuszczenie dotyczące tego co mogło się zepsuć tym razem padło na MODUŁ STEROWANIA NAPIĘCIEM Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Bez scanu z auta to taka zgadywanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekk993 0 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Masz jakiś sprzęt do diagnozy? Zrób zapłon "by wire" (połączenie 1 i 16pin na odb) i wtedy zczytaj błędy. Wygląda na uwalony moduł komfortu lub ELV (blokada kolumny kierowniczej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver-max 0 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Witam serdecznie udało się uzyskać info na temat mojego autka, komputer wskazał błąd: blokada kolumny kierowniczej. Orientuje się ktoś może jakie koszty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Jesli ELV do wymiany to trzeba autko do ASO na dopasowanie ,jest to element immo. Uzywke mozna kupic za 200-300zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver-max 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Hej A wiec na przyszłość jeśli komuś się przydarzy podobna sytuacja opisuję swój przypadek. Kod błędu 2811 blokada kolumny kierowniczej.Historia zakończyła się następująco. Laweta do odpowiedniego mechanika-->rozebranie kolumny kierowniczej-->dokładna diagnoza problemu(uszkodzony rygiel odpowiedzialny za blokowanie kierownicy a dokładnie to moduł który steruje ryglem)-->wymiana modułu-->kodowanie-->fura lata aż miło. Koszty 600zł Dziękuję wszystkim za poświęcony czas, wszelkie sugestie,komentarze i porady.Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi