michrak 0 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam, mam pytanie jaka może być przyczyna drgań silnika na wolnych obrotach, a mianowicie tylko na biegu jałowym, drgania są przenoszone do kabiny, nie są może aż tak duże ale jest to bardzo irytujące, dodam, że jest to silnik 120 KW BDG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam, mam pytanie jaka może być przyczyna drgań silnika na wolnych obrotach, a mianowicie tylko na biegu jałowym, drgania są przenoszone do kabiny, nie są może aż tak duże ale jest to bardzo irytujące, dodam, że jest to silnik 120 KW BDG? krótko mówiąc jest to wada tego silnika, bardzo trudna i bardzo czasochłonna do zlokalizowania i naprawy. Wynika ona pośrednio m in. z wprowadzenia przez audi normy emisji spalin euro =4. na innym forum jest kolega który bardzo dokładnie to opisał , zdiagnozował i nawet wyleczył kilka sztuk narywających BDG. Z racji tego iż nie rzyczy on sobie aby go cytowac i przesyłać linki z opisem jego wniosków i przemyslen nie podam nic wiecej. Też mam BDG i też miałem ten problem, drgawki bardzo mnie irytowały. Po konsultacjach z tym ww kolegą , "zrobiłem krok w tył" czyli, wymieniłem pompe, wtryski i computer ecu z silnika AKE /BAU (pompa z koncówką 106L/ Wtryski z koncówką 201F) i tym samym wyeliminowałem ten problem. dodatkowo autko dostalo kilka KM i smiga aż miło. polecam ten zabieg- warto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Czyli generalnie nic się takiego nie dzieje niepokojącego co wymaga natychmiastowej naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Generalnie to usterka jest poważna i w perspektywie może oznaczać powypalane tłoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jaki jeszcze może być objaw powypalanych tłoków? Bo drgania nie są takie silne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Źle mnie zrozumiałeś. Objawem powypalanych tłoków jest brak kompresji, czułbyś wtedy, że silnik rzuca na lewo i prawo o ile w ogóle by odpalił. Na razie warto rozejrzeć się za kimś kto usunie usterkę w Twoim samochodzie bo zlekceważenie jej może doprowadzić do rozwalenia silnika, m.in. właśnie powypalania denek tłoków od podwyższonej temperatury spowodowanej złym dawkowaniem paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michrak 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ok, w porządku teraz już rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysy 0 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 jak kolega mówił zacznij od wtrysków , miałem ten sam problem , dodatkowo był już wyczuwalny spadek mocy . Po wymianie wtrysków autko śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się