omen-25 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam mam pytanie czy ktoś może spojrzeć na moje logi z vcdsa?. wydaje mi się ze jak na 160km trochę słabo to jedzie. http://vaglog.pl/log_245288.html http://vaglog.pl/log_245287.html http://vaglog.pl/log_245286.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 szczelnosc dolotu do ogarniecia .jakie masz korekty w 32 kanale .jak na bfb malo na przeplywomierzu pokazuje. ale to przez to ze gdzies jest nieszczelnosc w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omen-25 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) właśnie wróciłem od auta. przy robieniu logów wyskoczył czek okazało sie ze jedna cewka nie domaga (przy normalnej jeździe jest ok, przy bucie w podłodze mam wypadanie zapłonu). przy zamianie cewek znalazłem pęknięty wężyk zdj. ale po osunięciu nieszczelności dalej slabu jedzie. jutro poszukam czy gdzieś jeszcze nie "leci". cewki będę miał jutro, podmienię i zrobię jeszcze raz logi. Ale powiem szczerze ze do tej pory jeździłem 80 b4 2.0 16v 140km. Wsadziłem tam IGS (gaz) i jak zrobiłem mapy gazu jeździło to porównywalnie do tej 1.8t. na gazie lepiej zapied... niz na benie. Myślałem ze jak się przesadę na 160km to będzie straszna różnica a tu prawie nie ma. zobaczymy jak po zmianie cewki. hey mam nowe logi po wymianie cewki i ogarnieciu dolotu http://vaglog.pl/log_245447.html http://vaglog.pl/log_245449.html http://vaglog.pl/log_245448.html Wydaje mi sie ze jest troche lepiej ale jednak to nie to czego sie spodziewalem. Trzeba powaznie pomyslec o dodaniu paru kucykow :-) Edytowane 31 Grudnia 2015 przez omen-25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mano4 14 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 właśnie wróciłem od auta. przy robieniu logów wyskoczył czek okazało sie ze jedna cewka nie domaga (przy normalnej jeździe jest ok, przy bucie w podłodze mam wypadanie zapłonu). przy zamianie cewek znalazłem pęknięty wężyk zdj. ale po osunięciu nieszczelności dalej slabu jedzie. jutro poszukam czy gdzieś jeszcze nie "leci". cewki będę miał jutro, podmienię i zrobię jeszcze raz logi. Ale powiem szczerze ze do tej pory jeździłem 80 b4 2.0 16v 140km. Wsadziłem tam IGS (gaz) i jak zrobiłem mapy gazu jeździło to porównywalnie do tej 1.8t. na gazie lepiej zapied... niz na benie. Myślałem ze jak się przesadę na 160km to będzie straszna różnica a tu prawie nie ma. zobaczymy jak po zmianie cewki. hey mam nowe logi po wymianie cewki i ogarnieciu dolotu http://vaglog.pl/log_245447.html http://vaglog.pl/log_245449.html http://vaglog.pl/log_245448.html Wydaje mi sie ze jest troche lepiej ale jednak to nie to czego sie spodziewalem. Trzeba powaznie pomyslec o dodaniu paru kucykow :-) Napewno jest przeładowanie przy 2.5k co widac po czasach wtrysków też ale jaka przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 było ubogo i jest ubogo,dv i wężyki przy n75 sprawdzałeś czy całe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się