yoker84 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam mam taki dziwny problem auto było u mechanika na wyciek płynu chłodniczego uszczelnienie okolic pompy niby wszystko ok nie leci dziś robiłem około 40km i po około 30km zapiszczała kontrolka i zaczęła migać już myślałem że płyn Poraz kolejny wyciekł zjechałem na pobocze aby zobaczyć i ku zdziwieniu płyn był. Ale w zbiorniczka nie było ciśnienia i płyn był zimny wyświetlana temperatura była niecałe 90 stopni może tak 88 powiecie. Po odpaleniu auta (po około 1minucie) kontrolą już się nie paliła po kolejnych 5km to samo znowu zapaliła się kontrolka zgasiłem silnik i odrazy odpaliłem i kontrolka się nie paliła znowu niby ok i po kolejnych 5km ponownie się zapaliła i gasze silnik i odpalane na nowo i znowu się nie pali kontrolka. Co się dzieje jaką może być przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Pierwsze co to sprawdź czy wtyczka jest sucha w środku i czy siedzi na miejscu. Może też być układ zapowietrzony i podczas jazdy poziom płynu się obniża w zbiornoczku lub czujnik walnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoker84 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Właśnie sprawdzianem przed chwilą i na zimnym też się zapala kontrolka. Próbowała rozgrzac auto do 90 stopni ale wskazówką stoi milimetr przed 90 a niechęć przedobrzyc . a który czujnik masz na myśli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 czujnik stanu w zbiorniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoker84 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A jak ten czujnik wyjąć bo za cholerę nie mogę a nie chce popsuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Po co go wyjmować, raczej go nie naprawisz. Odłącz wtyczkę i zmostkuj w niej styki, jak bedzie cisza to znaczy, że czujnik wariuje. Musisz jednak wykluczyć wahania stanu płynu w zbiorniczku no i temperaturę cały czas obserwuj bo to najważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoker84 0 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Ok dzięki za radę tak zrobię gdzieś też czytałem że może być syf w zbiorniczka i tobtez może być przyczyną ale najpierw zrobię tak jak ty zaproponowałes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuikSilver 3 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ok dzięki za radę tak zrobię gdzieś też czytałem że może być syf w zbiorniczka i tobtez może być przyczyną ale najpierw zrobię tak jak ty zaproponowałes Widzicie jak to bywa u mechanika, ja dzis wymienialem filtry przy LPG i po odebraniu auta mialem podobnie poczytałem forum, chciałem sprawdzić połączenie tego czujnika, okazało się że w ogóle go nie wpieli, kostka podłączona wszystko okey uffffff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się