Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podpięcie tylnych głośników


nowy12345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem typowym laikiem, jest to mój pierwszy kontakt z samochodem i takimi sprawami, prosiłbym o wyrozumiałość. Tak jak w temacie interesuje mnie zamontowanie a właściwie podpięcie tylnych głośników. Posiadam 2 owe jednak nie jestem w stanie powiedzieć jakiej one są marki. Przy kupnie samochodu nie zwróciłem dokładnie uwagi na nie. Przednie w drzwiach działają, te z tyłu w desce od bagażnika nie. Gdy zacząłem się tym interesować podniosłem jeden i drugi głośnik i okazało się że one po prostu tam sobie "leżą" dla picu. Nie ma od nich żadnych kabli. Wyjąłem radio z panelu i poszperałem trochę w internecie który kabel od czego odpowiada z tej kostki. Rzeczywiście są tylko kable wpięte odpowiadające za przednie głośniki a od tylnych nie ma. Zatem moje pytanie brzmi czy jest możliwość dokupienia gdzieś takich kabli albo czy jest inny sposób aby sprawdzić w ogóle czy te głośniki działają żeby na marne nie kupować tych kabli ? A jeżeli nie to jakie głośniki moglibyście mi polecić do 200 zl. Wiem że za te pieniądze nie kupie szału ale na początek myślę że mi wystarczą. I jeszcze jeżeli chodzi o kupno nowych głośników i ich podpięcie jest wymagany wzmacniacz ? Jeżeli tak to mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to wszystko popodpinać? Co do czego, wiadomo że sam popróbuje, poszperam ale każda pomoc się przyda. Z góry dzięki za odpowiedź i wyrozumiałość. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz wyjście z radia 2x czy 4X. Jeśli 4X to wystarczy pociągnąć przewody od wyjścia z radia.do głośników.

4034341500_1341610856.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie może się wydać idiotyczne ale jak to sprawdzić czy ma się 2X czy 4X? I jeżeli miałbym to 4X to można dokupić sam przewód do głośników? I czym się kierować przy ewentualnym kupnie ?

Edytowane przez nowy12345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach