fil-82 0 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Bład na vagu : 1039 czujnik temperatury G2 otwarty obwód albo zwarcie. 16502 czujnik temperatury G62 sygnał za wysoki. Czujnik z tyłu silnika podmieniony bez zmianTermostat podmieniony,górny wąż ciepły dolny zimny bez zmian.Auto szubko sie nagrzewa włączają się wentylatory.Brak obiegu płynu chłodzącego (wody) Temperatura silnika na vagu powyżej 100 stopni. proszę o sugestie ?pompa wody może się skończyła Edytowane 9 Stycznia 2016 przez fil-82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 na to wyglada ze pompa wody siadla , albo zerwalo na niej klin i walek na pompie sie obraca a lopatki stoja w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubunia 0 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 A węzę miękkie czy twarde jak kamień? Jak twarde to może być wina korka od zbiorniczka płynu chłodzącego bądź uszczelki pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fil-82 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Węże sa miekkie. Problem rozwiązany.Uszkodzona wtyczka czujnika G2/G62. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się