Rolek4 0 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, pacjent to A4 B5 AFN problem jest taki że słabo przyśpiesza.Prosiłbym o ocenę logów. Według mnie to problem jest po stronie pompy i wtryskówLogi 004 i 013 robione na biegu jałowym, a 003-008-011 robione na 4-tym biegu do około 4000obrotów, bo dalej nie miał siły jechać.Prosiłbym zwrócić uwagę na logi, poprawne są z dnia 26 styczeń. z 16stycznia są nieaktualne.http://vaglog.pl/log_247592.htmlhttp://vaglog.pl/log_247593.htmlhttp://vaglog.pl/log_247594.html Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Rolek4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 a co się zmieniło między 16 a 26 ? bo log z 16 jest taki naturalny tzn turbo sie rozpędza, przeładowywuje a potem jest korygowane do właściwej wartości a te z 26 jakieś takie drętwe tj turbo trzyma zadane parametry - ale to wygląda za ładnie i uważam to za podejrzane. przypadkiem nie siedzi w kompie błąd przeładowania ? a do logów przydąłoby się min. ustawienie pompy wtryskowej - chyba grupa 00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolek4 0 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Homiczek turbo tak ładnie pompuje, bo przy odpowiednim wyregulowaniu pozbywasz się tzw. surge i nie ma takich falowań w doładowaniu Kąt wtrysku mam ustawiony na 54-56 dawka paliwa 3.2mg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Turbo z dołu słabo wstaje, chyba troszkę przesadziłeś z tym regulowaniem. Po za tym przepławka tnie dawkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolek4 0 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Jarol no właśnie chodzi o paliwo. Przepływkę dzisiaj odpiąłem i próbowałem na diodzie, ale efekt jest taki sam. Co do turbo, wszystko jest dobrze wyregulowane, a późno wstaje, bo właśnie brakuje dawki. Teraz jechałem i sprawdziłem czy bardzo auto kopci. I jest problem, bo z jedynki ruszam, energicznie kręcę do 4000rpm a dymu nie widać, i tutaj jest problem, że nie ma dymu. Czyżby pompa miała dość??? czy dawkę ustawić na 2.2mg??? Na zimny kopci lekko na niebiesko tak jakby wtryski lały, ale znowu na ciepłym nie ma dymu. Co robić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz 0 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 "Kopnij" dawkę na nastawniku na 2.2-2.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolek4 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam, jest kolejny problem, ponieważ coraz gorzej odpala. Kąt wtrysku bez zmian, coś mi się wydaje że pompa mówi pa pa.Wczoraj przegoniłem non stop 170km/h przez jakieś 20km autostrady i było lepiej, było czuć lepsze przyśpieszenie, ale dzisiaj znowu to samo.W tamtym tygodniu czyściłem nastawnik i pompa w środku była brązowa, wygląda na to że ktoś przede mną jeździł na gnowójce, bo przy czyszczeniu nastawnika ciężko to było zmyć.Zobaczę jak jutro będzie odpalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się