Skocz do zawartości

Rolek4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rolek4

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Brzesko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Rolek4

0

Reputacja

  1. Jankoz jutro sprawdzę, bo przy przebiegu 500tyś/km wszystko może być możliwe Witam, winny był lewy przegub, który ostatnio prawie wyrwał mi kierownice z rąk.
  2. Witam, jest kolejny problem, ponieważ coraz gorzej odpala. Kąt wtrysku bez zmian, coś mi się wydaje że pompa mówi pa pa. Wczoraj przegoniłem non stop 170km/h przez jakieś 20km autostrady i było lepiej, było czuć lepsze przyśpieszenie, ale dzisiaj znowu to samo. W tamtym tygodniu czyściłem nastawnik i pompa w środku była brązowa, wygląda na to że ktoś przede mną jeździł na gnowójce, bo przy czyszczeniu nastawnika ciężko to było zmyć. Zobaczę jak jutro będzie odpalał.
  3. Jarol no właśnie chodzi o paliwo. Przepływkę dzisiaj odpiąłem i próbowałem na diodzie, ale efekt jest taki sam. Co do turbo, wszystko jest dobrze wyregulowane, a późno wstaje, bo właśnie brakuje dawki. Teraz jechałem i sprawdziłem czy bardzo auto kopci. I jest problem, bo z jedynki ruszam, energicznie kręcę do 4000rpm a dymu nie widać, i tutaj jest problem, że nie ma dymu. Czyżby pompa miała dość??? czy dawkę ustawić na 2.2mg??? Na zimny kopci lekko na niebiesko tak jakby wtryski lały, ale znowu na ciepłym nie ma dymu. Co robić??
  4. Homiczek turbo tak ładnie pompuje, bo przy odpowiednim wyregulowaniu pozbywasz się tzw. surge i nie ma takich falowań w doładowaniu Kąt wtrysku mam ustawiony na 54-56 dawka paliwa 3.2mg
  5. Witam, pacjent to A4 B5 AFN problem jest taki że słabo przyśpiesza. Prosiłbym o ocenę logów. Według mnie to problem jest po stronie pompy i wtrysków Logi 004 i 013 robione na biegu jałowym, a 003-008-011 robione na 4-tym biegu do około 4000obrotów, bo dalej nie miał siły jechać. Prosiłbym zwrócić uwagę na logi, poprawne są z dnia 26 styczeń. z 16stycznia są nieaktualne. http://vaglog.pl/log_247592.html http://vaglog.pl/log_247593.html http://vaglog.pl/log_247594.html
  6. Witam, nie wiedziałem który dział dokładnie wybrać, ale objawy stawiam na układ hamulcowy. (miłego czytania lektury) Sprawa wygląda tak, pewnego dnia wsiadam do samochodu, zaczynam jazdę i po około 200m czuje jak bije kierownica, objaw typowo na odkręcone koło, zjechałem na pobocze, sprawdziłem wszystkie koła i są dokręcone, posprawdzałem wszystkie wahacze i żaden nie jest urwany, tak więc kontynuowałem jazdę i po około 500m wszystko wróciło no normy. Jadąc dalej bez żadnych problemów przy około 80km/h puszczam gaz i dzieje się to samo, szarpanie kierownicą i ściąganie na prawo, po dodaniu gazu objaw ustępuje, wystarczy że puszcze gaz i znowu to samo, gdy wyluzowałem to na biegu jałowym było tak samo, po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu objawów już nie było. Kolejna taka sama sytuacja stała się po przejechaniu około 30km, wszystko identycznie jak wyżej napisane, wystarczy zdjąć nogę z gazu i szarpanie wróciło. Nie zawsze tak się dzieje, ale jak już jest, to uczucie jakby zaraz miało koło odlecieć. Myślałem że to może być wina któregoś wahacza, bo miałem jeden wybity i końcówkę drążka, ale to wymieniłem i nic nie pomogło, objawy wracają. Ostatnio wyczytałem że to może być wina ABS-u że będzie hamować prawe koło. Ciężko stwierdzić, ponieważ nie zawsze jest ten objaw. i dzieje się po puszczeniu gazu, lub też przy jeździe na luzie. Podczas tego szarpania skacze cały silnik, bo widać po lewarku jak nim szarpie. Przeguby dokręcone, Koła dokręcone, Zaciski dokręcone Nigdzie nie widać luzów, a objawy nadal są. Prosiłbym o jakieś wskazówki co to może być.
  7. Witam, według mnie tutaj jest ciekawe porównanie wahaczy i zbytnio nie ma co wybierać między firmami https://www.youtube.com/watch?v=cpAUsmsNwno
  8. Odkopię kotleta Jestem nowym użytkownikiem forum, ale starym użytkownikiem samochodów z grupy VAG Powracając do tematu chciałbym nie co poprawić wpis kolegi Ganjaq jeśli On piszę o użytkowaniu programu VAG-COM Chodzi mi dokładnie o kanał który on podał, ponieważ dzisiaj próbowałem adaptacji/zmiany poziomu wskazówki na kanale ,,30" i co się okazało ten kanał był nie dostępny. Możliwe że wpływ na to miała marka licznika i rok produkcji. Ja u Siebie robiłem adaptacje na kanale 01 (nie TVP1 ) i tam są wartości odpowiedzialne za wskazania poziomu paliwa. Oczywiście po wcześniejszym zalogowaniu się do systemu poprzez kod 12233. Aby zmienić poziom paliwa wystarczy wpisać większą wartość od tej co jest podana, dać TEST i wtedy zwiększa nam się poziom paliwa, Aby zmniejszyć poziom/wskazania wskazówki wystarczy wpisać mniejszą wartość i dać TEST, wtedy wskazówka nam się obniża. Gdy już będziemy pewni że taka wartość wskazówki nam odpowiada, klikamy ZAPISZ/SAVE i wychodzimy z programu. (wszystko to możliwe gdy mamy aktywowany/pełną wersję programu VAG-COM), Jeśli ktoś ma problem z aktywacją programu, chętnie dziele się wiedzą na ten temat. Dla chętnych mogę zrobić foto poradę. Jeśli komuś pomogłem, lub jest ktoś, kto potrzebuje pomocy, śmiało pisać na PW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...