roni07 Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 (edited) Witam was, potrzebuje fachowej pomocy. Wymieniłem pompke paliwa z baku na inną od anglika, wszystko jest ok tylko na liczniku pokazuje mi ponad połowe baku a przed wymianą tej pompki było przed rezerwą, podłączyłem vcds i pokazuję że w baku jest 53 L i 225ohm. Myślałem że cos z pływakiem ale kilka razy wyciągałem i przeglądałem i chyba wszystko jest ok. Jakies pomysły ? Pacjent to A4 B6 1.8t ośka 2001 Edited January 30, 2016 by roni07
lukaszooo Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Zrob test wskazowek. Wyjmij plywak przekrec kluczyk i przestaw w dolna pocycje plywak, po ok minucie powoli wskaznik powinien zaczac opadac. Jak nie opada to plytka uwalona.
roni07 Posted January 31, 2016 Author Posted January 31, 2016 Test wskazówek robiłem, wszystko z licznikiem ok, mam wyjąc pływak całkowicie i podłączyć na sucho ?
lukaszooo Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Tak wyjmij go wyczysc plytke potencjometru drobnym pamierem wodnym i odtlusc. Potem podepnij na krotko i sprawdz recznie czy dziala, wiedz ze wskaznik dziala z duzym opoznieniem. Po calej operacji moze ci sie lekko zapowietrzyc.
roni07 Posted January 31, 2016 Author Posted January 31, 2016 Zrobiłem tak jak pisałeś i wskazówka licznika nie reagowała podczas gdy ja ruszałem pływakiem, ale co dziwne, w tamtym angliku wskazowka jest w prawie identycznej pozycji a paliwa w baku nie ma. Jakieś propozycje ? Słyszałem że vag-iem można ustawic ilosc paliwa w baku.
roni07 Posted February 1, 2016 Author Posted February 1, 2016 Wymieniłem pływak na stary i wszystko działa dobrze
lukaszooo Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Standartowo wytarla sie plytka potencjometru.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now