Bedzial Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Witam, mam nadzieje ze to odpowiedni dzial. Chodzi mi po glowie kupno a4 b5 po 2 lifcie z 2,4/2,6/2,8 qattro, najlepiej z uszkodzonym silnikiem i swap na 1.8T z quattro(sedan). Moje pytanie jest nastepujace: Co oprocz oczywiscie samego silnika z osprzetem wraz ze skrzynia i sankami musialbym jeszcze wymienic. Na pewno trzeba bedzie wymienic tez zawiesze ale co z napedem na tylnia os, czy wal i cala reszta po nim beda pasowac z 2,4/2,8? Rowniez swap z 2,5 TDI wchodzi w gre jesli nie wymaga zbyt duzych modyfikacji. Pytam poniewaz ciezko znalesc w przyzwoitej cenie odpowiadajace mi 1.8t quattro a auta z silnikami V6, zwlaszcza 2,5 tdi kosztuja grosze w porownaniu do ich rzedowych kolezanek i sa przewaznie dobrze wyposazone. Pewnie niektorzy zapytaja po co mi 1,8t jesli bede mial 2,4/2,8 dlatego odrazu powiem ze auto pojedzie prosto po program, poza tym bedzie troche tansze w utrzymaniu. Pozdrawiam.
Unf Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Musisz sie skontaktowac z tym panem: https://www.facebook.com/Nosb-Performance-226817620715480/?fref=ts I on Ci wszystko zrobi na tip top Jak przejrzysz jego prace to zauwazysz ze swapy silnika i zmienianie np FWD na Quatroo to dla niego... nic nowego ^^
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now