Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Myszkowanie auta


DESPERADOS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, pomysłów mi brakuje a wy jako eksperci pomóżcie w diagnozie. Myszkowanie auta, na równej drodze jest ok, w koleinach jest masakra auto jedzie gdzie chce i trzeba kontrować kierownicą tak też jest przy bocznym podmuchu wiatru. Wszystkie wahacze wymienione, amory przód tył,odboje,sprężyny,tarcze,klocki,łożyska,zostały tylko te gumy od stabilizatora poprzecznego czy to one robią takie zamieszanie? Opony mam 225/45/17 zaraz po wymianie wahaczy z przodu było super autko prowadziło sie jak po szynach ale gdy przybywało kilometrów czułem ze dzieje się coś nie tak luzów na wahaczach i kołach brak, macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi troszkę się psociła ale wymieniłem amorki i jest lalka. Brałes pod uwage opony? Sorki moje auto to B6

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opon nie brałem pod uwagę,amorki mają przejechane około 1000 km jak i całe zawieszenie więc myślę że to raczej odpada, jak sprawdzić luz na tych tulejach gumowych od stabilizatora przedniego bo jak kupiłem auto a mam je 6 lat tych gum jeszcze nie zmieniałem może to już ich czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, wymienione wszystko co sie dalo i brak poprawy... jest cos takiego jak kalibracja zawieszenia, ustawienie sanek i belki tylnej pozniej to odpowiedni skrecic i dopiero na zbieznosc. Ale znajsc osobe co zrobi to tak jak regula opisuje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienię jeszcze te gumy i zobaczymy co się będzie działo,chłopaki jak macie jakieś pomysły to piszcie może wspólnymi siłami jakoś sie ogarnie temat bo to jest dziwna sprawa która podczas jazdy strasznie denerwuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, ten sam rozmiar opon. Też mi myszkuje na koleinach i nierównościach. Nauczyłem się to kontrolować, ale problem zostaje. Podobno rozpórka pomaga, ale nie wiem czy to nie jest tylko półśrodek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmienialem magiel,zrobilem zbieznosc i dalej czuje ze jest nie tak jak byc powinno. Bede szukal kogos kto mi ustawi sanki i wtedy ogarne zbieznosc. Belke tylna sam postaram sie ogarnac. Rozporki mam fabrycznie... to jest cos nie tak mechanicznie przestawione zbieznosc leci i dlatego. Nie tak jak fabryka wypuscila

A na oblodzonej nawierzchni wiecej jak 60 nie jade bo nosi okrutnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki coś na pewno ma luz, bo przecież nasze nowe autka tak się nie zachowywały na drodze. Kurcze zaraz po wymianie wahaczy było ok tylko po jakimś czasie tak się zaczęło dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy dobra zagadke ktora mnie troche pociagnela po kieszeni.. myslalem zeby sprzedac tego pascia nie meczyc sie juz ale musze rozwiazac ten problem za duzo utopilem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też sporo kasy i nerwów straciłem,też myślałem by ktoś inny myślał nad problemem ale stwierdziłem kasy nie odzyskam a komuś prezentów nie będę robił więc rok przelatam. Tylko trzeba czerpać przyjemność z jazdy a nie się wkur.... :ranting:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, pomysłów mi brakuje a wy jako eksperci pomóżcie w diagnozie. Myszkowanie auta, na równej drodze jest ok, w koleinach jest masakra auto jedzie gdzie chce i trzeba kontrować kierownicą tak też jest przy bocznym podmuchu wiatru. Wszystkie wahacze wymienione, amory przód tył,odboje,sprężyny,tarcze,klocki,łożyska,zostały tylko te gumy od stabilizatora poprzecznego czy to one robią takie zamieszanie? Opony mam 225/45/17 zaraz po wymianie wahaczy z przodu było super autko prowadziło sie jak po szynach ale gdy przybywało kilometrów czułem ze dzieje się coś nie tak luzów na wahaczach i kołach brak, macie jakieś pomysły?

A łączniki stabilizatora wymieniałes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/332615-a4-b5-zbieznosc-tyl/

kolego sprawdz te odleglosci co sa na tym zdjeciu, czy u Ciebie sie zgadzaja. Ja ustawialem u siebie belke dzis sprawdzilem ponownie te odleglosci i z lewej strony jest 2-3mm wiecej. Musze znowu ustawic tym razem innym sposobem ja podejde. Zmierz ta odleglosc i daj znac ciekawy jestem jak u Ciebie to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę,dam znać ile jest.


Byłem na geometrii wszystko jest ok, pomiary tylnej belki też ok,ale zobaczyliśmy że jest lekki luz na tulejach tylnej belki, chyba mam winowajcę. Jutro wymiana i zobaczymy czy już dość kosztów. Dam znać czy pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest normalne że jak auto pływa po asfalcie to wina leży po stronie tulei tylnej belki.

nie trzeba być magikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pływa przod czy tył. bo to jest różnica.

i na pewno to odczwasz

Edytowane przez rafal9119
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pływa przód tak mi się wydaje a może faktycznie to tył jedzie jak chce ja kontruje kierą i wydaje się ze przód. Jutro wymieniam tuleje i zobaczę czy jest poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba przod ciezko powiedziec. Plynie przod i zludzenie idzie na tyl...wydaje mi sie jakby chodzic przod mial jakis luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...