Wojtek Gołdyn 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Witam mam problem z Audi. Ciężko pali a zauważyłem że jest wsadzona uniwersalna sonda lambda czy to może być przyczyną ? Jeśli ktoś miałby dojście do oryginału sondy w taniej cenie prosił bym o linki kod sondy to 258 003 518/519 taka dostałem od byłego właściciela kod silnika audi to adp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Wątpię, żeby sonda powodowała problem z odpalaniem. Sprawdź cewkę. Kiedy były zmieniane świece, przewody, filtry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Gołdyn 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Przewody zakladalem beru swiece ngk filt paliwa zmieniony przepustnica wyczyszczona cewka dziala prawidlowo pompa paliwa tez podaje ponad 3,5 cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 To wyczyść/wymień jeszcze kopułkę, podłącz pod kompa zobacz błędy, a samą sondę zostaw sobie na koniec. Masz jeszcze jakieś inne objawy świadczące o złej pracy sondy? Duże spalanie, falowanie obrotów, brak mocy itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2107 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Podam przykład ze swego audi 80 b4.Otuż falowały mi obroty nawet w czasie jazdy zwalniał i przyspieszał.Odłączyłem sonde wtedy komp przechodzi w tryb awaryjny(pali ile wlejesz) i przejechałem sie.Wszystko wruciło do normy brak falowania itd.Wiec wymieniłem sonde i falowanie znikło.Przytoczyłem taki przykład z życia wzięty Edytowane 8 Lutego 2016 przez lukasz2107 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Podam przykład ze swego audi 80 b4.Otuż falowały mi obroty nawet w czasie jazdy zwalniał i przyspieszał.Odłączyłem sonde wtedy komp przechodzi w tryb awaryjny(pali ile wlejesz) i przejechałem sie.Wszystko wruciło do normy brak falowania itd.Wiec wymieniłem sonde i falowanie znikło.Przytoczyłem taki przykład z życia wzięty Falowanie to częsty objaw uszkodzonej sondy, ale tutaj koledze auto źle odpala, a to raczej inna przyczyna niż sonda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się