Skocz do zawartości

lukasz2107

Pasjonat
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz2107

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Bielsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia lukasz2107

0

Reputacja

  1. Sciagnij pasek a jeżeli masz klime to paski i wtedy zobacz czy klekocze,tylko na krótko
  2. najlepiej to zdjąc pokrywe zaworów i zobaczyć posłuchać ;p
  3. Kup najtanszy czujnik temperatury zamiennik zeby nie leciec w koszta kosztuje on około 12 zł.i wtedy sprawdz jak to bedzie.bo jezeli wszystko sprawdziłes łacznie z drożna chłodnica.bo nagrzewnice przepłukałeś to szukaj żródeł lewego powietrza w przewodach(wycieki) i tak samo w pompie,sprawdz ten czujnik wymien po prostu.jezeli wszystko zawiedzie zostaje uszczelka pod glowica ale nie masz chyba zadnych objawów jej,
  4. Zapewne taki jaki miał w sklepie założył.Na odpowiedni wymieniłem już sam
  5. pasek pompy wody i pompy wspomagania niemam klimy chodziło mi o ten mały pasek
  6. Ja na 5w40 castrol magnetic jeżeli mnie pytasz
  7. Mi przy wymianie pompy założyli pasek za duży podejrzewam że jakiś uniwersalny był na nim rok 2010.I co?pasek piszczał i ślizgał.Dodam tylko że przecież niema jego regulacji bo klimy niemam.Zamówiłem pasek konkretnie pod model.Jest na nim rok 1997-1999.I jak wygląda to teraz?pasek jest ciut mniejszy i ma grubsze ząbki.Nie piszczy.A na tamtym temp na postoju lubiła wchodzić na 95st
  8. Skoro chłodzi przy wiekszych obrotach to widać pompe wody masz na wykończeniu
  9. Nie mam czarnego oleju jest lekko brązowy po 15tys i już bede wymieniał niedługo.Mam syntetyc 5w40.Widać trafił mi sie dobry silnik z niemcowni.Olej sprawdzam raz na 2 tyg i nie musze go dolewać.Auto nie dymi nie kopci i co ważne nie poci sie.Silnik suchy.A co do jeżdzenia na gazie to na 400 km z 80 zrobie na beznzynie.Jak komuś bierze 2 litry oleju to silnik nadaje sie do remontu
  10. Tak oleju nic mi nie bierze na bagnecie jak było miedzy min a max tak i jest dalej a od wymiany przejechałem już 15 tys km.
  11. Ja mam gaz i jakoś oleju nic mi nie bierze a jeżdze dosyć dużo
  12. lukasz2107

    Błąd na vagu

    Jutro zmienie kluczyk na zapasowy i lukne czy będzie ten bład zmieniłem kluczyk na zapasowy puki co auto nie wariuje i nie wywala błedów
  13. u mnie widać po przygazowaniu jak płyn wraca tym małym wężykiem.Dolny wąż raz mam zimny raz ciepły to zależy kiedy termostat sie otwiera A płyn w zbiorniczku mam ciepły ale nie jest to jakiś wrzątek.Jeżeli temp nie wychodzi za 90 to jest okej Utrzymanie optymalnej temperatury silnika – poprzez otwieranie i zamykanie obiegów cieczy chłodzącej, termostat utrzymuje jej temperaturę w wąskim zakresie od ok. 80 do ok. 95 stopni Celsjusza.Wiec ten wąż dolny raz bedzie ciepły raz zimny i jak kolego rozwiązałeś ten problem??
  14. lukasz2107

    Błąd na vagu

    Pastylka czyli ta wtopiona w kluczyk jak dobrze rozumiem
  15. lukasz2107

    Błąd na vagu

    Czy może być to wywołane wyrobionym kluczykiem lub stacyjka?Głupie pytanie gdzie jest ten immo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...