Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów Golf IV AHF 110KM


TurboGnojek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zawitałem tutaj z prośbą o pomoc z moim autem. Wiem to nie A4, ale koledzy na forum Golfa nie są zbyt pomocni, a mi już brakuje nerwów do tego samochodu. Występuje brak mocy, słabo jedzie. Po odpięciu przepływki nie ma prawie żadnej różnicy, czyściłem ją płynem do hamulców i nic to nie pomogło.

DYNAMICZNE:

STATYCZNE:
BS:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka 4.8 troche uboga ja ustawiam na 3.2, kat wtrysku 58 czyli ok, przeplywka wyglada niby ok ale masz wysokie ograniczenie dymienia czyli mozliwe ze masz dziure w dolocie, turbo bardzo faluje i pozno wstaje widac to tez na przeplywce wiec mozna przyjac ze przeplywka ok. Co do turba to sprawdz podcisnienie, nastepnie w twoim afn czujnik doladowania powinien byc w ecu i czesto zbiera sie tam olej i powstaje problem falowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka paliwa do ustawienia na 3.2.Łopatki w turbina się przycinają. przepływomierz lipa ale najpierw trzeba się zając doprowadzeniem doładowania turbiny do normy

wyczyścić ją usunąć katalizator jeśli jest.Nastepnie podpiąć wakuometr i sprawdzić podciśnienie na vacupompie -0,9 i zaworze n75- 0,7 czy jest ok.EGR jest albo zaślepiony albo zasyfiony bo nie pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie koledzy :).

Goldi, a gdzie ustawić tą dawkę paliwa? Mam VCDS-a kilka dni i jeszcze nic praktycznie nie wiem. W moim silniku AHF prawidłowa dawka nie różni się od AFN?

EGR nie działa, bo jest zasyfiony strasznie, będzie czyszczony i zostanie zaslepiony.

A turbo przeładowuje czy nie doładowuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vcds ustawisz tylko minimalną wartośc resztę trza na pompie wtryskowej Turbo przeładowuje ale może usuniecie katalizatora i przegonienie auta na autostradzie może pomóc.Jakbyś miał gdzie podmienić przepływkę na sprawną i z logować jeszcze raz gr 3 i 8 dynamiczną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw ogarnij turbo dopiero pozniej mozna diagnozowac przeplywke. Sprawdz ecu bo olej w sterowniku to lekki standart w tych rocznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...