Cpt.Ryan 1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Cześć. Mam lekkie luzy w jednym miejscu, na górnym tylnym wahaczu. Problem polega na tym, że w ogóle nie mogę go znaleźć w necie. Część kwalifikujaca się do wymiany jest w kształcie litery Y, i zaglądając w tylne nadkole jest na górze, łaczy jakby górny wahacz z kolumna amortyzatora. Moja audiczka to amerykanka, czy możliwe ze w USA wychodziły inne zawieszenia? Na allegro jest kilka sztuk, ale same używane i nie ma podanego nr OEM :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jeśli dobrze rozumiem to chodzi o te tuleje 8D0505185A. Ja je kupiłem tu http://atmil.pl/tuleja-wahacza-meyle-tyl-audi-a4-quattro-p-3440.html. Już ponad rok siedzą na aucie i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Oki, właśnie o to chodziło. Kurde myślałem że to mniej kosztowna sprawa, wyjdzie jakieś 300zł za same tulejki na obie strony. Samemu wymianiałeś? W tym wahaczu wszystkie te tuleje są takie same? Edytowane 6 Marca 2016 przez Cpt.Ryan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Po 2 tulejki na stronę czyli 4 sztuki te o Ci podałem wyżej i 2 o numerze 8A0505172B tylko nie wiem jak z dostępnością ich bo ja wymieniałem tylko tamte 4 sztuki. Wymiana bezproblemowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Przy wymianie trzeba rozkrecic dwie sruby, jedną od wahacza, druga od kolumny amortyzatora? Faktycznie chyba prosta robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Od wahacza jedna ale jak odkręcisz śrubę od kolumny amortyzatora to jej nie wyciągniesz bo jest dość długa i będzie haczyła o nadkole więc musisz jeszcze odkręcić całą kolumnę od nadwozia i ją odsunąć. Wtedy wyciągniesz śrubę i cały wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Oki. Samemu jednak nie mam gdzie tego zrobić, wiesz ile za takie cos mogą chcec w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Nie mam pojęcia jaki może być koszt ale żadnej filozofii w wymianie tulejek nie ma więc myślę że niewielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpt.Ryan 1 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Oki, dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się