Janex 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam. Mam duzy klopot z odpaleniem silnika przy tych temp, jak bylo cieplej to palil tak za 3,4 razem, a teraz nawet jak podgrzeje swiece ze 3 razy to i tak odpala dopiero za 3,4 badz 5razem, bo jak raz podgrzeje to chyba za 10 razem dopiero odpali. Swiece nowe, filtry wymienione, aku kreci a tu jak na zlosc ciezko pali. Wielki dzieki za jakies info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 :vaglogi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam. Mam duzy klopot z odpaleniem silnika przy tych temp, jak bylo cieplej to palil tak za 3,4 razem, a teraz nawet jak podgrzeje swiece ze 3 razy to i tak odpala dopiero za 3,4 badz 5razem, bo jak raz podgrzeje to chyba za 10 razem dopiero odpali. Swiece nowe, filtry wymienione, aku kreci a tu jak na zlosc ciezko pali. Wielki dzieki za jakies info. zrob logi statyczne 00BS i bedziemmy wiedziec co jest grane.Stawiam na bardzo zle ustawiony kąt wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janex 0 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Kurcze, troche ciezko bedzie aby zrobic te logi bo laik jestem ale jakos sie postaram. Aha i czy jeszcze moze to byc przyczyna jak powyzej jest zapisene ze zle kat wtrysku jest ustawiony to ze wiecej moze palic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxxx Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 a ile ci pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Kurcze, troche ciezko bedzie aby zrobic te logi bo laik jestem ale jakos sie postaram. Aha i czy jeszcze moze to byc przyczyna jak powyzej jest zapisene ze zle kat wtrysku jest ustawiony to ze wiecej moze palic? zmino sie zrobilo .. bedzie wiecej palil ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał69 1 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 ja mam tak ze jak autko po stoi jeden dzień to jak odpale pózniej to przy zapalaniu jak kręci to wskazówka paliwa cofa mi sie do zera i po chwili jak odpali wskakuje na swoje miejsce. Czy tak ma być czy może coś jest nie tak tez teraz przy lekkim mrozie troche dłużej kręci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 ja mam tak ze jak autko po stoi jeden dzień to jak odpale pózniej to przy zapalaniu jak kręci to wskazówka paliwa cofa mi sie do zera i po chwili jak odpali wskakuje na swoje miejsce. Czy tak ma być czy może coś jest nie tak tez teraz przy lekkim mrozie troche dłużej kręci?? tak nie powinno być....również zalecam kontrolnie sprawdzic kąt wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 ja mam tak ze jak autko po stoi jeden dzień to jak odpale pózniej to przy zapalaniu jak kręci to wskazówka paliwa cofa mi sie do zera i po chwili jak odpali wskakuje na swoje miejsce. Czy tak ma być czy może coś jest nie tak tez teraz przy lekkim mrozie troche dłużej kręci?? to trzeba sie tym zajac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał69 1 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 do kogo trzeba jechac zeby sprawdziś ten kąt wtrysku? czy to może być zwykły mechanik czy musi miec kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 do kogo trzeba jechac zeby sprawdziś ten kąt wtrysku? czy to może być zwykły mechanik czy musi miec kompa? Pogadaj z kimś z twojego regionu albo przyjedź na spota to ci ktoś prawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się