nike166 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Cześć ! W tamte lato pękła mi delikatnie osłona przegubu smar się wydostawal bardzo wolno ale że nie chciało mi się tego wymieniać również trochę z braku czasu to olałem sprawę. Teraz mam do roboty końcówki drazkow i przy okazji wymienię osłonę przegubu. Ogólnie żadnego klekotania nie słychać tak jak to w zuzytym przegubie trochę KM zrobiłem od czasu pęknięcia gumy ale pęknięcie jest na tyle małe że piach się tam raczej nie dostał bo to jest bardziej mała dziurka niż pęknięcie. Czy po wyjęciu przegubu można jakoś określić w jakim jest stanie czy należy się już go wymienić jakieś luzy sprawdzić itp ? Czy jeśli nic nie klekotalo to mogę spokojnie go zostawić nasmarować smarem z zestawu naprawczego i założyć nową gumę ? Myślę że jakaś nieduza cześć smaru w nim została i nie chodził na sucho.
OLIVER Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Jeśli dziurka była mała to smar na pewno nie wywaliło wszystek po rozbiórce zobaczysz Można go wymyć ze starego smaru i założyć nową gumę z nową porcją smaru ...(proponuję) albo nowa guma i dołożyć smaru Dobry przegub jest sztywny wewnątrz nie posiada żadnego luzu.... Piszesz że nie ma żadnych objawów niepokojących ..więc raczej nie ma mu nic ...
nike166 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ekstra właśnie nie wiedziałem czy przegub może mieć jakiś dopuszcZalny luz czy ma być ścisły trochę go tam wywaliło ale napewno nie cały dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się