Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt czuły układ kierowniczy i ESP


Miszka82

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Problem pojawił się po wymianie kół z zimowych na letnie. Objawy są następujące - jadąc krętą drogą na zakrętach włącza się ESP - droga sucha bez piasku itp, prędkość stosunkowo niska max 60km/h , żadnych gwałtownych ruchów - normalna jazda. Sprawdzałem to również na trasie, na prostej drodze robiąc lekki ruch również czasem załącza się ESP. Dodatkowo zauważyłem, że układ kierowniczy jest jakby zbyt wrażliwy w początkowej fazie skrętu - na lekki ruch kierownicą przy większych prędkościach auto reaguje zbyt mocno.

W ostatnim czasie były zmienione amorki z 1BE na 1BV - ale na zimowym zestawie 1BV już jeździło i nie było takiego zachowania, Felgi proste,wyważone, opony świeże. Zawieszenie robione jakieś 5kkm temu całe.

Podsumowując ESP włącza się zbyt szybko i układ kierowniczy reaguje zbyt szybko i nieprzewidywalnie.

Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do esp to sprawdz vagiem czujnik skrętu kierownicy.

Gdy wychodzi poza zakres włącza esp.

Wystarczy skalibrować. (opis w wątku o zmianie modułu kierownicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wrażliwego układu kierowniczego to jak sie ma luzy na maglu mozna dokrecic tam jedna śrubę aby je chwilowo zniwelowac lecz w tedy auto lata po drodze jak.....

Tylko ze ty nic nie piszesz abys cos robic ukl.kierowniczym.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...